torek, 21. maj 2019

Opa! Iskanje Nemota, ker je šel po svoje...

Kaj ni super, ko je tako lepo sonce? Kar ne morem biti tečna. No saj so vedno okoliščine, ko sem lahko vsaj malo. Včeraj sem iskala mleko. Vedno si skuham kavo in ga dam v hladilnik.

Nisem ga našla. Pa je bilo prav smešno, kam bi ga sploh lahko nesla? Kam bi ga sploh lahko pospravila drugam kot v hladilnik. Očitno ima zdaj posebno mesto, ker še ga zdaj nisem našla.

Najprej je noro. Potem pa je že smešno. Ni mi jasno, kako se lahko mleko tako dobro skrije. Kaj če sploh ni bilo mleko? Opa, ne me hecat. Mleko je bilo!

No, tako se meni to danes dogaja. Ali bolj včeraj.

Danes pa je že nov dan in nove dogodivščine. (Mleko sem najprej dala v hladilnik na vrata, da mi ne bi kam pobegnilo.)

Kaj ni zanimivo, da lahko čisto lahko imam pestro ljubko življenje v polnosti, kljub zanimivim situacijam?

Vedno najdem kaj smešnega. In smeh je tako lahkoten. Čutim, kako mi preplavlja telo z zabavno energijo. Čutim, kako se vse v meni sprosti. Čutim to lahkotnost in igrivost. Zdaj je čas, da sem še bolj pristna in nagajiva. Opa! Res je! čas je za lahkotnost in spontanost in sproščenost.

Pristnost in srčnost šteje!

Ljubek sončen srečne sijoč unikatno lep dan!

Cmok! Objem!















P.S.: Sledi svojemu srcu. Srce ve zate!

Ni komentarjev:

Objavite komentar