četrtek, 23. maj 2019

Privlačim...

Cenim, da imam tako lepo življenje. Cenim, da sem lahko pristnost. Cenim, da sem lahko užitek v polnosti. Cenim, da imam tako lepo življenje.

Kako uživam. Danes sem samo tukaj. In super mi je!

Ne morem povedati, s kako radostjo ustvarjam! To pa me tako izpolnjuje! Čutim tako notranjo povezanost. Srečo. Izjemnost. Unikatnosti in prijaznost od sebe. To pa mi je tako veselje in užitek. Čisto sem noter in čisto rada imam svoje življenje. Tako sem zadovoljna. In kako sem srečna. To pa mi toliko pomeni.

V službi imam tako prijazne prijetne ljudi. Tako lepo mi je delati z vsem srcem in polnostjo in hvaležnostjo. Rada ima ta način pestrosti in užitka in samosvojosti in kako sem hvaležna, da sem lahko unikatnost v vseh pogledih. Rada imam svoje življenje. To pa mi je taka radost in hvaležna sem.

Čutim, da sem res ljubljena od Vesolja. Tako čutim to notranjo ljubezen, tako čutim to notranje zadovoljstvo. Ta čutim, da sem resnično ustvarjalka vsega, kar sem. Tako rada imam tak način življenja. Rada ima pestrosti in užitek v polnosti. Rada imam svoje lepo naravno unikatno življenje.
Čutim da se radost v meni razliva na vsa moja področja.

Čutim, da lahko zaupam, da bo vse prišlo ob pravem času! Ker bo. Čutim, da bo prišlo zlahka in nepričakovano. In čutim, da sem pripravljena. Želim si lahkotnost, da lahko delam vse, kar mi je v veselje.

Čutim to notranje ustvarjalnost in čutim, da sem lahko resnično pristna še bolj. Tako cenim, da sem unikatnost in srčnost. Čutim in želim si jo še bolj izraziti!

Ljubek sijoč pristen lep razkošno sončen dan!

Cmok!

Objem!














P.S.: Življenje je radost (drzna pustolovščina) ali nič!

Ni komentarjev:

Objavite komentar