sreda, 3. april 2019

Prikimavanje pristnosti!

Kako zanimivo doživetje. Pestro. Tukaj sem bila. Želela sem si napisati blog. Dalje. In sem kar spremenila načrte! Seveda prijateljstva so na prvem mestu! Sploh klepet! To pa vedno paše!

Želim si prijateljstva, ki me bogatijo. To je to!

Najprej je bilo vse super! Potem pa sem začela razmišljati, da me čaka blog za napisati. Malo sem kar umolknila in sem samo poslušala. Kot bi me nekaj odklopilo. Drugič bi rada več iskrenosti do sebe. Saj sem bila v trenutku. Čisto sem bila tam! Samo potem je že bilo malo predolgo!

Vse je za nekaj dobro. Končno sva imeli čas, da se malo pogovoriva! Drugače sva obe kar v letanju! Prav pasalo je! Bila sem v novi kavarni! No, saj ni nova! Samo dolgo že nisem bila tam. To je tako kot redna linija, potem pa pride kaka izredna. In všeč mi je bilo!

Pogledi na hiše in oblaki v ozadju! Božansko! Lepo!

Pa kako lepo drevesa cvetijo! Rada imam to! Pomladnost!

Čutim pa jo tudi v tebi.

In res je danes tukaj pomlad!

Čutim to čarobnost razcvetanja! Tako je to! Želim si še več tega! Razcvetanja!

Si upam biti še bolj pristna? Si upam biti radikalno pristna? Si upam še bolj izražati svoje poglede?!
Danes je dovolj molčanja! Dovolj prikimavanja. Ali čakanja. Ali odlašanja! Zdaj je čas, da sem, kdo sem, v vseh pogledih. Rada imam rojstvo novih idej!

Cmok! Objem!














P.S.: Žviljenje te ljubi z vsem srcem! Dovoli mu! Danes! Glasba... Rita Ora | Your Song (ft. Ed Sheeran)... https://www.youtube.com/watch?v=4vAf1esMT8s

P.P.S.: Nov navdih...
https://youtu.be/QDiYTQJJhok
Všečkajte, delite dalje, naročite se na kanal... malo dnevnega navdiha, kofeina za dušo...

Ni komentarjev:

Objavite komentar