petek, 1. marec 2019

Pomadnost barvitosti...

Rada imam svoje stanovanje. Rada imam svoj užitek in radost in lepoto. Rada imam svoj sijaj. Rada imam svoje raziskovanje globin. Rada imam pristnost in lepoto.

Pridobivam si notranje zaupanje. Bolj si zaupam, bolj zaupam sovjemu srcu. Bolj zaupam sebi. Samo jaz vem zase. In če tudi mi kdo drugi kaj pove, točno vem, če to resonira z mojim srcem ali ne. Tudi če je iz drugih ust zame, vem, kaj je dobro zame in kaj ne. Rada imam ta občutek gotovosti.

Vem. Malo me razganja. Ta pomladanskost. Rada si oblačim barve. Rada sem pisana. Rada imam odtenke sreče, smeha, zabavnosti in lepote. Čuti se, da prihaja pomlad.

Čuti se, da je lahkotnost in svetloba in sijaj v zraku. Zdaj še bolj kot kdajkoli.

Rada imam to svežino in lahkotnost vsega.

Kot bi se vse razcvetalo, samo navznoter. Čutim to poetičnost v meni, ki se želi še bolj izraziti.

Lepota je vse okoli mene. Ampak najbolj pomembna je lepota v meni. In čutim jo z vsem srcem. Tako me razveselijo majhne stvari. Našla sem tako lepo verižico z dvema zvezdicama. Tako je lepa. Čisto nežna, a vseeno sijoča. Kot zvezde ponoči. Jaz se zvezda svojega življenja. Tako rada gledam v nebo ponoči. Zvezde. Čista popolnost.

Poslušaš svoje srce? Danes naj ti bo kompas.

Ljubek srčen srečen dan!

Cmok! Objem!














P.S.: Cenim, da lahko samo sem, doma in se zadovoljna in to mi je veselje, da si tako radostjo in lepoto urejam stanovanje. Danes si uredite svoje gnezdo s srčno energijo!

P.P.S.: Tu pa je že številka tri! Naročite se na navdih! https://www.youtube.com/watch?v=1lCBCMu1td8

P.P.P.S.:  Malo glasbe! Brooke Fraser - Something In The Water (https://www.youtube.com/watch?v=8Axj-xvyz8M)

Ni komentarjev:

Objavite komentar