ponedeljek, 25. februar 2019

Rože okoli mene...

Rada imam svoje življenje. V polnosti.

Rada imam rože. Danes imam kar tri različne okoli mene. Male rdeče nageljčke v mali vazici. Potem imam nekaj z morja! Mimozo! Tako je lepa in tako je sijoče rumena. Prav privablja mi nasmeh na usta. Tako rada imam morje in mimoza diši tako sladko!

Tretji šopek pa sem dobila nageljčke, ki resnično dišijo! Tako lepo umazano roza zeleni so. Ali pastelno roza. S kančkom svetlo zelenih listov ali odtenkov noter. Take barve pa še nisem videla. Tako so lepi! Kraljevi!

Počutim se ob toliko rožah, kot da kaj praznujem! Pa vsak dan je lahko praznovanje. Še smo tukaj! Še sem tukaj! Še imam čas, da živim po svoje! Še imam čas, da sem lahko pristnost! Še je čas, da vzamem ta dan kot darilo in ga živim polno v vseh pogledih. Rada imam take lepe dneve. Sploh, ko so tako lepo obsijani s soncem. Rada imam to nežnost in lepoto.

Hvaležna sem za svoje življenje in da resnično živim polno!

Ljubek sijoč pristen dan!

Cmok! Cmok!














P.S.: Poslušajmo sovje srce! Sami zase vedno vemo, kako bi radi živeli. Sami zase vedno vemo. Sledimo svojemu srcu. Naj bo danes naš kompas.  Queen - I Want To Break Free  (https://www.youtube.com/watch?v=f4Mc-NYPHaQ)

P.S.S.: Tu pa je moje novo veselje! Juhu! Povabim vas k gledanju! Vesela bom, če se tudi naročite! https://www.youtube.com/watch?v=DVCslHoPPJA&t

P.S.S.S.: Sledite svojemu srcu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar