torek, 5. marec 2019

Oblita s srčno energijo!

Moje potovanje kamorkoli je tako zanimivo. Polno pričakovanj. Ali pa niti ne pričakovanj. Samo sem v tistem trenutku. Vedno odkrijem kaj lepega.

Tako je z mano. Potovanje vase je zanimivo. Vedno odkrijem kaj lepega, kaj novega, kaj vznemirljivega. To sem. Zdaj v tem trenutku.

Kam pa me vodi potovanje?

V še več srčnosti. V še več lepote. V še več izjemnosti. Rada imam svoje življenje. In če je srčnost vpletena, ga imam rada še bolj.

Kdaj pa ni srčnost vpletena? Vsak dan je poln novih izzivov, ki jih lahko rešimo s srčnostjo. Ali smo vsaj prisotni z vsem srcem.

Izžarevam toplino, svežino, srčnost, spontanost, lepoto, notranje bogastvo, raznolikost, ustvarjalnost, kreativnost v vsakdanjih stvareh.

Vredna sem. Točno zdaj v  tem trenutku. Nič mi ni treba narediti. Čisto nič! Samo sem! V polnosti. Zdaj tukaj in zdaj v sijaju.

Res je lepo to moje življenje! Polna sem energije in komaj čakam, da nadaljujem delo! To pa je vznemirjenje! Juhu! Gremo dalje! Imam toliko za ustvarjati! Komaj čakam! Življenje je lepo! Zdaj!
Tako čutim ta ples življenja skozi mene. Vse je zame. Vse se dogaja, da spoznam nove stvari. Izražam še bolj svojo pristnost. Svojo harmonijo. Rada sem v tem trenutku. In daleč sem že prišla. Gremo dalje! Zabavno je! Čuj! (Je potreben prevod, ali se razumemo, čuj!?)

Ljubek sijoč pristen zabaven sproščen razcveten dan!

Cmok! Objem!














P.S.: Kako lepo sonce je zunaj. Tako smo mi svetleči in sijoči od znotraj! Puščamo to svetlobo na plano? Pustimo svojemu sijaju, da se izrazi? Danes je naš čas! Tukaj in zdaj, da smo lahko resnično to, kdo smo!  Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow (https://www.youtube.com/watch?v=bo_efYhYU2A)

P.P.S.: Zdaj pa je že tu nov vlog, za navdih... https://www.youtube.com/watch?v=AxjD_7GoZBE

Ni komentarjev:

Objavite komentar