ponedeljek, 4. marec 2019

K A T E J A : Everything is pink...

Hi my Beloved!

I have so many flowers around me! Like I'm celebrating! Every day can be a celebration. We're still here! I'm still here! I still have time to live my own way! I still have time to be authentic! It's still time to take this day as a gift and live it abundantly in all respects. I love having such nice days. Especially when there are so beautifully sunny. I love this tenderness and beauty.


I'm grateful for my life and truly live fully!


Today we accept our value. Preciousness. We are beautiful, just like we are. We're still following our hearts.


I'm glad I listened to the inner voice, that dragged me into this beauty. I like it here. I love magic. That's how I enjoyed it. I felt part of this beauty. And we all have this beauty in ourselves. Our difference makes us beautiful. Today we accept our uniqueness.


I accept my uniqueness in its entirety. I accept my beauty. Shines from the inside out.


I like asymmetry. Of a sweater. It is woven with a shiny gentle thread. Everything is pink...

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Vse v roza...


Hej moje drage, moji dragi!

Počutim se ob toliko rožah, kot da kaj praznujem! Pa vsak dan je lahko praznovanje. Še smo tukaj! Še sem tukaj! Še imam čas, da živim po svoje! Še imam čas, da sem lahko pristnost! Še je čas, da vzamem ta dan kot darilo in ga živim polno v vseh pogledih. Rada imam take lepe dneve. Sploh, ko so tako lepo obsijani s soncem. Rada imam to nežnost in lepoto. 



Hvaležna sem za svoje življenje in da resnično živim polno!



Danes sprejemamo svojo dragocenost. Neprecenljivost. Lepi smo, taki kot smo. Še bolj sledimo svojemu srcu.


Vesela sem, da sem poslušala notranji glas, ki me je vlekel v to lepoto. Rada sem tukaj. Rada imam čarobnost. Tako sem uživala v tem. Počutila sem se del te lepote. In vsi imamo to lepoto v sebi. Naša drugačnost nas dela lepe. Sprejmimo danes svojo unikatnost.




Sprejemam svojo edinstvenost v celoti. Sprejemam svojo lepoto. Sije od znotraj navzven.


Všeč mi je asimetričnost. Pulovra. Tkan je s svetlečo nežno nitjo. Vse v roza...

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar