sobota, 2. februar 2019

Užitek v igranju...

Kako je zanimivo, da sem ravno zdaj pomislila na igranje iger. V bistvu me je spomnila moja sestra!

Igrali sva tako napeto igro. Vedno znova sva odkrivali, kako preiti iz ene stopnje na drugo. Vedno se nama je na začetku zdelo nemogoče. Pa sva potem vedno pogruntali, kako napredovati.

Vem, da je v eni sobi tekla voda, ki te je zalila, če nisi bil dovolj hiter. Morali sva plezati vedno višje. Roža je rasla in če sem karkoli zamudila, me je že zalilo. To se nama je zdelo nemogoče, da premagava. Pa sva.

Pa naslednja soba še je bila bolj zanimiva in zahtevna. Pa sva pogruntali tudi to. Pa spet naslednjo.

Podobno je v življenju. Zabavno je. In poskušaš na vse mogoče načine. In to delam samo zaradi tega, ker je lahkotno in napeto in zabavno. Ne napredujem zaradi tega, ker moram. Ne! Samo zato, ker je zabavno. Vse je kot igra.

Največja prioriteta je užitek v igranju.

Kaj ni to potem namen vsega? Užitek ob vsakodnevnem igranju. Življenje ni tako resno, kot se zdi!

Ljubek igriv dan!

Cmok! Objem!!!













Poslušam svoje srce! Vsak dan bolj! Naj bo tudi tvoj kompas! Danes se še bolj povežimo s svojo srčno energijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar