torek, 17. oktober 2017

To je hitrost! Uuuu!

Imela sem pregled na Ptuju. V zdravstvenem domu. Za lepotične pike. Samo eno. Niso točno vedeli, da bi bilo z njo kaj narobe, pa so me dali še na podrobnejši pogled. Veš kaj. Vse to samo zaradi tega, ker sem bila prej na vrsti tam. V Mariboru so kar dolge čakalne dobe. Ptuj mi je tako pri srcu.

Naslednji korak...

Tako sem imela potem dermatologa čisto po naključju, ker je to bilo najbolj hitro v Murski Soboti. To pa morem povedati. Naročila sem se preko enapotnice. Poklicala, če drži. Zelo prijazna gospa mi je samo rekla, da naj bom malo prej tam. Super! To pa gre hitro! Naslednji dan so že imeli prosti termin. Spet moja ljuba Murska. Jeeee!

Mislila sem že iti prej od doma, da si še imam čas kaj pogledati. Ali še skočim kam na kavo. Pani so mi hitro padli v vodo. Nič zato, samo, da sem bila točna.

Zdravsveni dom je čisto blizu gradu. Dobro, da sem se malo prejšnjič tukaj sprehajala, da sem takoj našla. Dala sem napotnico. Gospod je šel ravno noter. Usedla sem se. Malo razgledala in že sem bila na vrsti. Čez tri minute.

Tako sem bial srečna, da mi ni treba odrezati znamenja, da je zdravo. Sem zdrava! Vse je dobro. Rada imam svoje lepotične pike. Vsako posebej! Ves milijon! Ne reče se jim kar tako lepotične...

Gospod zdravnik je bil tako prijazen. Vse mi je razložil. Super! Pogledal še mi je par drugih znamenj, vse je bilo dobro! Še naprej bom ljubko pikasta, kot sem vedno bila!

To imam po očetu. Spomnim se, da ko sem bila mala punčka, je oče delal ogrado za kokoši. Bilo je poleti, bil je brez majice. Kar naenkrat mu je kokoš skočila na hrbet in ga vščipnila za lepotično, ker je mislila, da je koruza. Zrno! On se je tako ustrašil! Ja pa sem se morla tako smejati!

Malo imam po mami tudi, sigurno…

Pregled in vso dokumentacijo sem dobila še deset minut prej, kot sem imela sploh uro. Termin, da bom na vrsti!

Zdaj pa sem res imela čas za kosilo. Kavico. Nekaj sem iskala po spletu dobre kavarne in spet sem našla eno dobro, ki bi jo rada obiskala, tako unikatno. Ljubko. Edinstveno! Spet izgovor, da grem malo v Prekmurje… Komaj čakam! V tretje gre rado...

Simpatično pikast dan! Pristen!  Cmok! Cmok!

P.S.: Življenje je tako ljubko pikasto... To Piki to! Ceca - To, Miki (https://www.youtube.com/watch?v=7kl4DXgFezA)

Ni komentarjev:

Objavite komentar