sreda, 18. oktober 2017

Srčika mavrice...

Zdaj je moj čas. Pečenje kostanjev. No pečenje ravno ne. So pa tako dobri za jesti! Všeč mi je, ko imam čisto črne prste. Po pomoti se še popraskam po nosu. Imam smrček kot mikimiška. Domov pridem, kot bi se maskirala v čarovnico. Vrat črn. Ampak mi je čisto vseeno, ko pa so tako dobri. Obožujem jih!

Pa ne samo dobri! toliko iamjo železa i ndrugih hranljivis snovi! Samo dodaten izgovor, da jih še z večjim veseljem jem!!!

Najbolj pa mi je všeč, da smo vsi skupaj zbrani, da se pogovarjamo. Drugače hitimo vsak po svojih poteh, obveznostih… Tu pa si res vzamemo čas.

Še nekaj slastnega mi prinaša jesen. Luščen fižol. Najbolj so mi všeč tiste barve. Veliki fižol. Pinki. Roza. Vijolični. To je tako lepo pisano v loncu! Izgledajo kot bonbončki… bonboni…

Rada imam jesen. Čas, ko grem na tržnico. Se potem še malo sprehodim po Lentu. Zavijem kam na kavico. Kupim vedno preveč sadja po navdihu in potem težko nosim. Ni mi žal! Spečem pito, ki je tako zdrava! No, tudi zdrava, ampak božanskega okusa.

Imam rada barve jeseni. Veliko muškatno oranžno bučo. Tako dobra je pečena v pečici! Zraven krompirja. Pol pol. Tako sladkast okus poudari...

Rada uživam v dobri hrani! Ugotovila sem, da ne glede, kako obožujem penice na kavi, imam rada tudi čaj. Po njem imam toliko energije, ki kar drži in traja. Z Egipta sva si prinesla tako dobrega. Mango! To tako diši! Božanski je! že koga sipam v vrečko za čaje, diši. Potem pa tako ali tako. Mmmm! Mmmm!

Prepirčana sem, da če nekaj pojem z užitkom, da res uživam zraven, se vse presnovi v telesu, kot se mora. Moja linija ostane taka kot je! Idealna! Telo deluje popolno! Res uživam v vsakem grižljaju. Vzamem si čas! Pojem z ljubeznijo in nič ne redi! Mmmm, komaj čakam, da si gremo danes spet peči kostanje...

Kako lepi dan je danes! Zdi se mi bolj pomladni kot jesenski! Ljubko je tukaj! Vse žari od barv. Tukaj v bližini, kjer živim, je tako lepo drevo. Z ogromno krošnjo. Vse je rdečo oranžno rumenih tonih! Cela mavrica! Zraven še je eno drevo! Tiso manjše pa je samo v živo rumeni barvi. Kako se lepo dopolnjujeta! Vsako zase enkratno!

Kar vleče me ven! Lep sijoč mavričen dan!

P.S.: Mavrica je v srcu! Ta je najlepša… Danes pa užitek!!! Ahmed Chawki feat. Pitbull - Habibi I Love You (https://www.youtube.com/watch?v=TyZEwpDPCCw)

Ni komentarjev:

Objavite komentar