torek, 12. september 2017

Sijaj!!! Blink! Blink! Blink!

Nekje sem našla moj stari fit bit. Šteje mi korake, spanje, pitje vode… same praktične stvari, ki bi jih bilo koristno delati. Saj v aktivnostih tudi uživam. Vsako uro mi priporoča, da naredim minimalno število korakov. Res. Zanimivo. Seveda delam. Razen, ko pozabim. Zato še zdaj bolj uživam v sprehodih…

Včeraj, ko sem čakala na vlak, da gre mimo, nisem stala pri miru, ampak sem nabirala korake zraven! Ni bilo podobno živčnemu hojenju sem in tja. Bilo pa je verjetno malo čudno tistim, ki so opazovali iz avta! Pa kaj!
 
Zdaj sem se prijavila na izziv, da naredim deset dni zapored 10.000 korakov! Prvi dan mi je že uspelo! Gremo danes dalje! Super mi je, da imam vmesne cilje! No, ko pa dosežem to zlato točko, pa začne vibrirati posebej poskočno. In včeraj se je to ravno zgodilo, ko sem za kljuko prijela! Mislila sem, da trese! Kako sem se morala smejati!

Endorfini se kar sporščajo! Obdaja me zvznata avra, polna sreče! Rahlo mežikajo! Blink! Blink!

Ne morem verjeti! Na internetu sem našla celo solato za srečo! Spodaj je recept… malo sem ga prilagodila (http://www.nasa-lekarna.si/clanki/clanek/hormoni-srece/)! Oziroma malo sem ga naredila po svoje… posvojila…

Srečna solata (Uradno:SOLATA ZA HORMON SREČE):

Sestavine: motovilec, radič, rukola, špinača, kuhana koruza, tofu in naribano zelje. Po želji potresemo s prepraženim sezamom… ali bučnimi semeni ali mogoče s sončničnimi…

Priprava: Mešanico solate damo v skledo: iz motovilca, radiča, rukole, listov mlade špinače, zelja in zrn kuhane koruze. Dodamo na kocke narezan sir in/ali popečen tofu. Prelijemo z mešanico oljčnega olja, soli in jabolčnega kisa, potresemo še s peteršiljem. Lahko pa uporabimo jogurtov preliv .

Mislim, da je solata božanska! Malo bi ga obogatila z balzamičnim kisom in skoraj raje z bučnim oljem, ampak to je čisto stvar okusa! Mogoče bi po vrhu posipala malo naribanega parmezana. Za eksotičnost…

Zdaj pa naprej! Vsak korak šteje!


Lep dan! Sledi svojemu sijaju! Ti že veš!









P.S.: Barry White-Just The Way You Are (https://www.youtube.com/watch?v=XF8ZRjfGACA)

Ni komentarjev:

Objavite komentar