petek, 15. september 2017

Pikico po pikico!!!

Zaupam si, da je vse tako, kot mora biti. Vse se odvija v moje najvišje dobro. Vedno!

Neverjetno rada hodim na predavanja zanimivih predavateljic in pre
davateljev. Rada si širim obzorja. In obožujem trenutke, ko pomislim sama v sebi: »Na to še pa nisem gledala tako! Zanimivo!«

Rada raziskujem. Ne samo pokrajine skozi potovanja, vse. Nove prostorčke za pitje kave. Nove sprehajalne poti. Nove gradove! Nove poti. Nove obale… Nove načine kuhanja…

Še bolj pa me razveseljuje raziskovanje globin notranjost. Novi pogledi. Novi načini ljubezni do sebe. Razjasnjevanje preteklosti! Aha! To me je naučilo, kaj si želim! Zdaj še mi je bolj jasno! Novi načini srečnosti. Blagosti. Razvijanja strasti! Namena. Poslanstva. Sledim svojemu sijaju! Razvijanje intuicije. Poslušanje tega mojega notranjega vodstva, ki vedno ve, kako me na najbolj radosten način pripelje kamorkoli.

Priznam. Včasih ga slišim, pa ga ne poslušam. Potem pa vidim za nazaj, da bi šlo veliko lažje, če bi ga. Lekcija za drugič! In se glasno zakrohotam zraven! Govori pa tudi o čisto običajnih stvareh. Bi zdaj to? Kaj pa to? Kaj pa ta glasba? Kaj pa sadje? Kaj pa malo osvežilne limonade z meto? Kaj pa čajek? Uuuuuuuu! Kaj pa ta knjiga? Kaj pa ta pot? Kaj pa če bi bleknila to? Kaj pa te barve? Vedno je jasnost zadaj, ki jo obožujem!

Zaupam, da mi zdaj šepeta ta notranji glasek. Že vidim, da bo zabavno! Vedno pa je v moje najvišje dobro! Zaupam!

Skoraj bi pozabila napisati. Obožujem Alenko Rebula. Njeno pristnost. Jasnost. Blagost. Že nekaj časa sem bila na njenem predavanju. Kako mi je bilo super! Kar srkala sem nove zamisli! Lepoto pesmi! Najbolj pa se spomnim, da je rekla, da je pomemben fokus! Če gre ena stvar v življenju dobro in osemdeset slabo, se osredotoči na to eno! Preveč smo navajeni vse kritizirati in jamrati! Če je pikico dobrega, zakaj se ne bi osredotočili na to! Vsaj boljše se bomo počutili! To pa je tako ogromno!

V mojem življenju je ogromno dobrega! Kako to cenim! Obožujem svoje rože po celem stanovanju! Ti šopki bogato pinki zelene barve me tako razveselijo. Vedno znova! Opazim, če je karkoli lepega in v tem neizmerno uživam!


Lep sijoč dan s prikupnimi oblaki! Pikico po pikico!






P.S.: Be bodi kot drugi! Lahko se osredotočiš na dobro! In več kot je dobrega, še več pride! Just do it! Ditka - Ne bodi kot drugi (https://www.youtube.com/watch?v=7bNMHGxGGj8)

Ni komentarjev:

Objavite komentar