nedelja, 14. maj 2017

Ples tanga skozi življenje...

Ni izjemno načrtovanje dopusta, avanture, pustolovščine, pobegov?! Uživam že v tem , pa še sploh nisem nikamor šla. Kar čutim vznemirjenje!! Metuljčke v trebuhu.

Mesto umetnikov ob morju... Zraven pa prevozi z ladjico. Neomejeno. Se že vidim. Z velikim rdeče belim klobukom. Sončnimi očali. Tigrastimi. Zavita v plapolajočo obleko. Veter. Šumenje morja. Pljuskanje in škropljenje vode. Jutranja joga na pomolu. Sprehodi neskončno daleč ob obali. Namakanje nog. Priprte oči v senci, ko berem knjigo, pa je v resnici sploh ne. Samo srkam te čudovite dragocene trenutke popolne sreče. Trenutka. Obstoja. Neskončno pitje kave pod oljkami, kjer je vsak srk čaroben. Ples na terasi ob živi glasbi...

Zdaj pa kaj bolj blizu. Toplice. Namakanje. Sprostitev. Nežno valovanje tople vode. Izparevanje in namakanje zunaj, kjer sem sredi megle. Ležanje na ležalniku. Dremanje. Pa spet en krog okoli. Kopanje. Sladoled. Sem že imela priprave. Šla sem pod tuš z jagodno lučko. Odlična je bila. Pozna ura. Nikoi prepozna za sladoled. Spretno sem se izogibala stika curka vode z sladoledom na palčki. Obe sva preživeli. Hlad in vročina.

Koliko mest še me čaka, da me povabi na kavico. V svoje ozke in razprte ulice. Gradov. Jezer. Ampak, ne bom jih pustila predolgo čakati. Kar danes se kam odpravim. Neskončen užitek!

Sijajen pustulovski dan! Srce že ve, kam te vleče. Prisluhni mu! Cmok, cmok, moji dragi!


P.S.: Samo za okus… ščepec… strasti… Por una Cabeza - Carlos Gardel (https://www.youtube.com/watch?v=Gcxv7i02lXc)

Ni komentarjev:

Objavite komentar