četrtek, 18. maj 2017

Preko neba, do zvezd...

Veš kaj pa absolutno obožujem? Skupne zajtrke. Malo poležavanja v postelji. Ustvarjanje. Toplice. Potovanja… Nekaj se mi bo uresničilo. Vem. Ker sama kreiram svoje življenje. Če bi si želela česa več, bi to bilo to. Začinjeno s poljubi in objemi in cartanjem… pa seveda žgečkanjem in grizenjem…

Nekaj časa nazaj, sem bila malo prehitra. Ljubega sem čakala spodaj, da pride dol. Želela sem ga prestrašiti. Skrita za vogalom. Prišel pa je tako hitro, da sem se jaz njega ustrašila. Močno! Potem pa se še je on mene zelo prestrašil. Misija uspela. Srci sta nama polno bili… Samo ni bilo v načrtu, da on mene preseneti…

Malo se mi je kabel od polnilca zamotal okoli kave na nočni omarici. Seveda je piskalo sporočilo. Takoj sem pogledala! Zgrabila za telefon… Celo kavo sem polila po tleh… spila sem samo požirek… očitno je to znak, da je pijem preveč. Eh, nikoli ni preveč dobrih stvari… časa zase. Jutranjih obredov.


Kako lep park imamo v Mariboru! Nekako sem se ga prej izogibala. Rada imam naravo. Divjo. Spontano. S potočkom. S stotinami dreves. Zavetje njihovih krošenj…Rada raziskujem. Park pa mi je tako priročen. Samo čez most. Sem že tam. Raznolika drevesa. Ribnički. Ribniki. Mlakuže, ker je suša. Sin je vrgel kamen. Do naju je špricnila voda. Saj ni bila voda. Bolj je bilo blato. Smrdljivo blato. Ampak super, da je ljubi prestregel večino… Moj ščit. Ni bil navdušen. Malo, pikico žlahtnosti (»žlehnosti«) pa ima sin po meni! Kako sem ponosna…


Moja cona udobja je tako vabljiva. Malo me je edino strah, da ne postaja zapor. Širi se. Širi. Do polnosti življenja v celoti. Kaj bom danes naredila drugače? Korak. Korakec bom stopila čez. Že plezam preko ograje, ki je v resnici ograjica.

Pa pa! Se vidimo na soncu! Ali vsaj sončni strani!

Zmoreš! Samo že stopi čez no!



Lep sijoč sončen dan poln polnosti življenja. Do neba, preko oblakov, do zvezd!
Cmok! Cmok, moji dragi!



P.S.: Sami rastemo, ko druge navdihujemo...  (Robert Ingersall) (https://www.hayhouseworldsummit.com/lessons/the-abundance-code) Definitivno vredno ogleda!


P.P.S.: (https://www.youtube.com/watch?v=aJxrX42WcjQ) Josh Groban - You Raise Me Up! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar