sobota, 20. maj 2017

Žar v očeh kljub...

Ali pustim življenju, da te ljubi? Ljubi svojega bližnjega kakor samega sebe.

Nekaj je v tem valovanju.  Hvaležnosti. Če me pa kaj pocarta, je pa to pisanje dnevnika hvaležnosti vsako jutro.  Za dober spanec. Lepe sanje. Mojo družino. Ljubega. Lepo stanovanje. Biserno bel avtek. Ves luksuz, ki ga uživam. Čudovite sončne vzhode. Za zdravje. Knjige. Naravo. Ustvarjalnost. Ribice.

Kaj pa skrb zase? To je brez pogajanj. Tako je. Bolje kot skrbim zase, bolj sem ljubeča.

Ne morem poudariti, kako dobro paše malo razvajanja za dušo. Malo tišine okoli. Oziroma samo valovanje. Šumenje. Pljuskanje. Obožujem namakanje v vodi. Vse odtenke vmes. Branje knjige zunaj. Pitje kave. Dremanje. Klepetanje. Spoznavanje novih ljudi.

Bili so tako zanimivi. Starejši penzionisti. Pa so se tako z žarom pogovarjali o vraglijah v njihovi mladosti. Prav zanimivo jih je bilo poslušati. Prav začuila sem njihovo živost, razigranost.

Kaj pa to, ko sem končno morje rezervirala! Kaka veselica. Zdaj pa kar naj pride poletje! Komaj čakam. Malo tropskega sonca! To pa je moja sanjska, ki si jo že zelo dolgo želim obiskati. Jeee!

Zdaj, ko sedim v avtu in čakam na službo cela prepotena, sem že tako v takem stanju, kot bi ležala nekje na plaži. Ali bila v savni.

Igram pridno punčko? Ker več ne rabim biti. Ni več razpisa - zastarela tema. Zdaj je kaj drugega bolj zanimivo… to, da sem cela. Vse sem, kar sem. Sem poredna punčka? Nič več ne rabim biti. Samo pristna ženska sem.

Nekako sem se zdaj navad
ila na to vmesno frizuro. Samo še malo, pa bodo čez ušesa. Nekako ljubka se zdim sebi, ko se pogledam v ogledalo. Sem že opisovala svojo obsedenost z urejenimi nohti? Malo me omejuje sedanja služba, na pastelne odtenke. Pa saj se vse da, če se hoče…

Aja, gospod mi je rekel, da kaj bi dal, da bi imel tako lepo kožo kot jaz. Vsi bomo enkrat imeli tako nagubano kožo, če bomo prišli tako daleč. Ampak žara v očeh, živosti, nagajivosti… to pa je že za napredno… ampak splača se potruditi. Življenje je lepo… Obožujem!


Lep nagajiv popoln dan! Cmok! Cmok!



P.S.: (https://www.youtube.com/watch?v=Nu9RVPTpDyA) Luther Vandross - Endless Love Mariah Carey

Ni komentarjev:

Objavite komentar