torek, 28. marec 2017

Uuuu... rdeči!

Malo sem bila v nakupovalnem centru v Avstriji. 
Pa slišim za sabo radoživo strastno: "Samo pinki bi še morala imeti!" 
Seveda sta se pogovarjali o mojih laseh. Nista vedeli, da sem Slovenka, da razumem… Po dolgem času sem si naredila frizuro v zrak. Podobno irokezi, samo boljše… To je že kar drzno. Ne?! Imela sem obute čevlje z leopardjim vzorcem, kačasto obleko in bel plašček. O nakitu niti ne bi razpravljala… malo sem pretiravala. Skupaj je izgledalo čudovito. Nohte pa tako imam vsakega drugačne barve… Res bi morala imeti pinki lase. Vsaj s peno pobarvane. Saj jih bom imela!

Sploh še nisem nič omenila čevljev! Ne morem verjeti! Greh. Res je, kupila sem si nekaj lepih stvari… Ampak čevlji! Božanski! Ne božanski… vredni greha! Če karkoli od tega obstaja. Popolni. Če imaš oblečeno samo spalno srajčko in te čevlje… Pusti podrobnosti, kaj imaš oblečeno! Po želji čisto nič! Greš do kuhinje in si skuhaš kavo (jaz bi si še mleko spenila). Potem je že tako dan popoln! Lepo počasi, v stilu, vetrc v laseh. Danes! Danes pa da! Danes pa je popolno! Kaj še le, če jih obuješ kam ven! To pa je čista lepota.

To mora priti ljubi po mene. (Če ne pa si vzamem čevlje za voziti, ker ti so imeli peto res visoko.) Noge samo rahlo prekrižam v gležnjih. Lepo poudarijo moje lepe noge. Vidi se samo plašček in ti čudoviti čevlji. Saj v resnici jih ne bi nosila. Imela bi jih na polici. Gledala bi jih. Občudovala... Vedno ko bi odprla omaro, bi rekla: "Adijo, kako so lepi! Res so dobri!" 
Pobožala bi še jih zraven. Ali pa bi jih nosila v nedeljo na kavo. Zmenek? Kdaj bo že kaka čaga, da imam izgovor, da si kupim kake dobre čevlje? (Saj ne, da ga rabim.) Res dobre čevlje… Take, v katerih samo sedim in sem lepa.
Včasih se nepričakovano zaljubim. Rdeči so bili najlepši… Osupljivo lepi! 

Lep rdeči dan (v visokih petkah), moji dragi! Cmok! Cmok!



P.S.: Mafini so včeraj uspeli. S sredico iz evrokrema! Pa kavica zraven… Uuuuu! Ne vem, kaj je z rdečimi čevlji. Že od nekdaj so mi všeč. Vsi čevlji, rdeči pa posebej!!! Ne morem si pomagati! (Saj si niti nočem...) Uuuu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar