torek, 3. januar 2017

Popolno! Aduti...

Včeraj je bil dan kart. Kako sva igrala šnops! Kar naenkrat je sin prišel s predlogom. Dobila sem tri bule, on pa eno. Pa še tisto sem pisala na sladkor v paketku, tako da nimam dokazov… Tako je razmišljal zraven, tako je štel adute, da je bil prav ljubko resen.

Nekaj je na tem, da sem doma. To imam tako rada. V zavetju. V pidžami. Roza s kužki. Jazbečarji.

Včeraj sva sčistila akvarij. Vse se je tako razrastlo kot ponorelo. Tri četrtine ga je bilo zaraščenega. Ribe sploh niso imele prostora plavati. Zdaj se jih vsaj kaj vidi.

Nekaj se spremeni, ko si dam gor rdečo seksi majico, si namažem trepalnice in se našminkam. Čarovnija. Saj sem si všeč razkuštrana tudi, dejansko. Nekaj čarobnega je na tem, ko sem vsa razmrščena, a hkrati luškana, čisto naravna. Malo šminke pa popravi še tako navaden dan. Takoj. V trenutku. Na odlično. Da niti ne omenjam tiste zlate kičaste verižice z rožicami, s svetlečimi kamni, potem pa je že tako perfektno.

Leto se je ravno začelo s to pesmijo: It's got to be perfect (https://www.youtube.com/watch?v=txapREGWHp0). Verjamem v to. Popolnoma. Zakaj bi izbirala nekaj, kar mi ni tako pri srcu? Na razpolago imam oboje. Lahko izbiram. No? Izbiram srečo, ker lahko. Ljubim svoje življenje. Veliko cartanja vsem! Love feels good! Kiss! Kiss!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar