petek, 9. december 2016

He makes me laugh...

Rada bi pisala o ljubezni. Ljubim svojega dragega z vsem srcem. Veliko še imam na sploh odpustiti moškim in sebi, ker sem sama tako izbirala. Se zaljubila v potencial, ne resničnost. Odpustiti očetu. Bliže sem kot kdaj koli resnični ljubezni.

Neizmerno sem hvaležna za najino ljubezen. Spoznala sva se po naključju preko moje sestre. Peljala se je z njim v Ljubljano. Razlagal je svojo življenjsko zgodbo in na koncu je sestra rekla, da še ima eno tako doma. Morali se bomo dobiti na kavi! Potem sta se zmenila v sredo. Sestra kar naenkrat ni utegnila, ker je imela družinske obveznosti. Pa sva se dobila sama. Omg! Kar me je malo stisnilo, ko sem to izvedela. Nekako sem se zanašala, da je ona bolj klepetava in bo pogovor bolj stekel.

Pa je nisva potrebovala tam, ker sva imela podobne poglede na življenje, na odnos, ljubezen… pogovor je stekel spontano. Všeč so mi bile njegove tople oči in nasmeh. Zanimiv pogovor. Iskrenost. Toplina. Objem. Romantičnost. Nagajivost. Srčnost. Sledenje sanjam! Bila sva si tako podobna, da je bilo srhljivo. Uuuu! Na drugem zmenku sva prav iskala stvari, kjer sva si različna. Jaz ne pospravljam rada, imam kruti humor in še nekaj je bilo… Aja… da sva z bivšim bolj dolgo narazen.

Tisto sredo sem morala domov, da sem peljala psa na sprehod. Ampak še luna se mi je zdela lepša. Vse se mi je zdelo lepše. Že na drugem zmenku me je predstavil prijatelju kot njegovo punco. V sebi sem si mislila: yes! Rekla pa sem, da še bomo videli. Tam so potem dokončno preskočene iskre začele prasketati. Ognjemet.


Želim si izpolnjujoč, srečen in ljubeč odnos. Zdaj ga živim. Neizmerno ga ljubim in spoštujem. Danes je zbolel, ga grem potem malo pocartati. Življenje je lepo! Kako še le bo! Uuuu! U! Uuu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar