četrtek, 8. december 2016

Globoko ljubljena...

Vem, globoko v srcu vem, da sem vredna ljubezni. Sprejeta sem točno taka kot sem. Z vsemi svojimi ranami, bolečinami preteklosti, neumnimi napakami, muhami in vsemi nihanji in norčijami, ko se smejem iz srca. Vem, da sem vredna, da sem globoko ljubljena točno taka kot sem zdaj. V polnosti nepopolna.

Včeraj sem gledala film, ki je govoril o razdrtju poroke v zadnjem trenutku. Kako bi lahko prej vedel, se je spraševal ženin? Potem je povedal neko malenkost. Nekaj čisto banalnega.

Koliko malenkosti naredimo narobe v zvezi, pa še zato ni konec. Vedno se trudim biti najboljša jaz. Včasih pač več ne gre, ker imam akumulator pazen in mi več ne kresne. Ne potegne naprej.

So stvari, ki mi veliko pomenijo v odnosu. Da se počutim kot da sem edina in ena na svetu. Njegova ženska. Da se v resnici počutim kot kraljica. Da se počutim ljubljena. Da se počutim pomembna. Včasih se počutim manj.

Ne vem, zakaj mi je to taki bed pisati. Kot da si ne zaslužim, da sem oboževana in edina in ljubljena in v središču pozornosti. Kot da si ne zaslužim, da bi me res nekdo ljubil. Me poiskal, me držal za roko. Ponosno povedal, da sem njegova punca. Želim si.

Ampak tako kot mi je vesolje pripeljalo mojega ljubega po čudnih naključjih k meni, tako vem, da ga bo tudi odpeljalo od mene po čudnih naključjih, če ne bo pravi za mene. In mi dostavilo pravega. Zaupam v njegovo sočutje. Tako zaupam tudi v malenkosti, ki razkrivajo resnico. Vedno znova.


Vem, da sem globoko v srcu globoko ljubljena in da si samo to zaslužim. Vse je v moje najvišje dobro. Globoko in pristno sem ljubljena...

Ni komentarjev:

Objavite komentar