nedelja, 4. februar 2024

ČISTA SVOBODA!!!

Kako zlahka se vedno znova ujamem v zanke iger drame. Pa mi ni več do tega! prav slabo mi je ob tem! Prav na bruhanje mi gre! Dobesedno! Zares!

Vedno bolj mi postajajo moteče igre, ki niso iz srca. Vedno bolj pa jih tudi vidim.

V preteklosti bi iskala izgovore za ljudi in bi opravičevala njihovo početje. Danes pa noben izgovor ni več dovolj dober, ker je samo izgovor, da se nekdo ne rabi obnašati lepo. Ali vsaj prijazno. Ali vsaj tako, da ne namerno prizadeja bolečine.

Nihče ni popoln. Vsak kdaj prizadene bolečino, ampak iskreno opravičilo, lepa beseda, še vedno najde lepo mesto.

So pa ljudje, ki vedno znova ponavljajo svoje bedne igre. Tega pa se želim izogniti.

Seveda ti odpustim, ampak blizu pa te več ne spustim. Vsaj dokler sama ne vidiš dragocene lekcije ali se resnično opravičiš iz srca.

Iskrenost šteje.

Srce prav boli neiskrenost in megleni posli. Res pa je, da je resnica postala tako očitna, da si niti sama sebi ne morem več lagati, da je nekaj dobro zame, če vem, da ni. Vso telo se mi upira ob tem. Dovolj je bilo neumnosti. Zdaj to vem. Dovolj.

Kot bi nam rekla Kassandra – Suzan Ashley, nič iz preteklosti ni izgovor za dejanja, ki so manj kot Ljubezen.

»Doživela si to travmo, imela si težko otroštvo, doživela si zlorabo, bil je alkoholik. Ja in?!«

Čas je, da vsak prevzame odgovornost za svoje življenje – v vsem obsegu. Ne rabim več opravičevati grdega obnašanja v kakršni koli obliki. Je – kot je. Ni nobenega ampak. Ni izgovorov. Kajti izgovori – so še vedno samo izgovori. Dovolj tega!

To pa je čista svoboda!

Še več priložnosti za ljubko življenje. Rada imam svoje življenje v vseh pogledih. Ljubim ga!

Zdaj pa je čas za uživanje!

Lep ljubek optimističen jasen dan!



Imej odprto srce, da vanj sprejme obilo dobrega. Rada se imej. Jaz sem pripravljena na spremembo, saj zaupam, da je na boljše. (Če tudi še ne vem čisto, kako bo. Zaupam!!!)

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar