sobota, 10. februar 2024

ZAUPAM!!!

Včasih sem tako hrepenela po neki stvari, pa se je kaj pretihotapilo vmes, da se ni zgodilo, pa je vzhičenje upadlo. Pa spet polna upanja spet grem proti cilju, pa spet neki preobrat, pa spet vso veselje uplahne. To se je dogajalo kot valovanje.

Zdaj pa se je zares uresničilo, pa je tako – skoraj običajno. Tu je – super! Ni bilo pretiranega vzhičenja ne prej, niti zdaj ga ni. Vse je bilo nekako naravno, kot da je že od nekdaj bilo tako namenjeno. Nisem se energijsko zaganjala v stvari in prehitevala, pa je moja želja prišla. Samo bila sem. tukaj in zdaj. polno prisotna.

Zdaj pa sem prvič brez dodelanih načrtov. Kam me bo nosila reka življenja, bo prav. Zaupam.

Presenetljivo. Prej, ko sem si res želela, kot da bi moja močna želja odganjala ali naredila barikado okoli mene, da ni mogla želja v miru pristati – zdaj pa sem ji očitno dala prosto pot in v hipu se je uresničila.

Vse ne bi bilo mogoče brez pomoči Suzan Ashley, saj me je sproti usmerjala. Nazadnje me je opomnila, da če sem hvaležna za vse, kar imam, želje lažje in z lahkoto pridejo! Pa je res pomagalo!

Očitno pa je tudi, da je bil pravi čas. Zame.

Veselje je očitno, bolj navznoter, kot navzven. Sama najbolj vem, kaj mi ta želja pomeni. Potrditev, da sem na pravi poti. Zdaj pa lahko grem dalje in stopam naprej v vseh pogledih. Jasno mi je, da se vse dogaja zame, tudi, če na prvi pogled na izgleda tako – tudi, če se katera želja ne izpolni v trenutku, ko si jo zaželim. Ne moja volja, Tvoja volja. Vse je zame. Zdaj se učim prepuščanja, spuščanja, dopuščanja, predajanja reki življenja, ki me vodi z najvišjo inteligenco. Moji možgani so pikica v primerjavi s super vodstvom orkestra. Vse gre zlahka. Pa saj jaz uživam v lahkotnosti, ne bom se več upirala.

Življenje je zares lepo. Zdaj!

Ljubek pristen sijoč sijajen navdihnjen navihan blažen mogočen lep iskren vesel fantastičen sočen dan!



Veseli se. Bodi srečna, saj si dovolj pogumna za to. Izbiraj malo več in več sreče. Ti si radost v vseh pogledih. Izbiraj veselje. Izbiraj sebe in svoje srčne želje. Vesolje ti jih želi zdaj podariti.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar