sreda, 7. februar 2024

SIJ!!! SIJ, MOJA DRAGA, SIJ!!!

Življenje preseneča na polno raznolikih načinov. Vsak dan. Vsak trenutek. Tudi zdaj je presenečenje, da sem tako mirna in srečna. Samo sedim in pišem. Zunaj se je že dan poslovil in odšteva ure, da se sonce zjutraj spet pokaže.

Kaj ni zanimivo, da se pritožujem, ne glede na vse. Zdaj je jesenski čas in sonce tako lepo sije ves dan. Vseeno pa sem se slišala reči – zdaj sem se spomnila – da pa je vseeno hladno. Seveda je! če pa je jesen! Lahko samo sprejmem darove tega dne in uživam v soncu in hkrati hladu in se zato bolj toplo oblečem?

Tako rada nosim kape! Zdaj pa je čudovita priložnost, da jih potegnem ven iz omare. Spet mi bo držalo glavo skupaj nekaj puhasto mehkega in toplega. Kako pa to obožujem! bonus pa še je, da se česati ne rabim. Vsaj ne tako pogosto.

Že dolgo ni bilo tako tople jeseni. Pravzaprav se sploh ne spomnim, da bi kdaj bila. Iskreno mi je všeč. Prav obožujem! Sonce mi daje posebno energijo. Poživi me. Nahrani me. V meni zavibrira svetloba, za katero sploh nisem vedela, da je tam. No bolj tu – v mojem srcu. prežema vso moje bitje.

Zdaj pa se še bolj veselim jutrišnjega dne. Tudi če bo hladno, bom se toplo oblekla in zelo uživala v soncu. Samo sedela bom zunaj in se kopala v sončnih žarkih. To pa mi je res dragoceno. Sonce nam nosi novo vibracijo. Razsvetljenje. Vsak je dragocen kot to, kdo je. vsi smo dragoceni točno taki – kot smo – zdaj. Ustvarjeni smo za sijanje in svetlobo. Zdaj pa je čas, da si dovolimo sijati in se več ne bojimo svoje lastne svetlobe bolj kot senc. Čas je, da smo sami sonce našega življenja.

Moja vibracije se najbolj dvigne, če grem v gozd. Tam kar posrka vso mojo negativno energijo in me naelektri s pozitivno. Gozd je zame kot sesalec, ki posesa vse smeti in prilepke, ki se želijo gostiti na moji energiji – nepovabljeni. Sploh pa želim dajati svojo energijo svetlobi, ustvarjanju čudovitega planeta – matere Zemlje, vsega Vesolja – za vse. To je moje poslanstvo. Sijanje. Ne, da se silim. Tudi sonce se ne sili v sijanje – ampak samo sveti. Tudi jaz samo svetim s tem, ko sem pristna – pa svetim iz srca. Drugače tako ne gre!

Ti si blagoslov za svet in vso Vesolje! Pusti, da te vodi Ljubezen srca! Sijoča si že zdaj!

Ljubek pristen dober sočen sončen sijoč prijazen uspešen lahkoten živahen nagajiv blažen optimističen kreativen dan!



Jasno se zavedaj, kdo si. Namig: svetloba. Sij, moja draga, sij!

Ni komentarjev:

Objavite komentar