torek, 30. januar 2024

IZVABLJANJE NAJBOLJŠEGA

Življenje je lepo!

Kako zanimivo, da ta kraj, moj dom – izvabi ravno te besede iz mene. vrnila sem se iz čudovite pustolovščine in res sem se razveselila doma. Zdaj pa sem doma! Tudi to je pravi luksuz! To pa je moj domači teren. Zanimivo je, kako me vsako potovanje odpre, da je potem doma kar vse lažje in bolj gladko. Odpre mi obzorja in mi odstrani namišljene in priučene plašnice.

Veselim se nove pustolovščine – življenja doma.

Lepo je biti doma.

To potovanje me je obogatilo z ljudmi, ki so mi zdaj novi prijatelji. Obogatilo je moje srce s povezanostjo z naravo na drug način – še bolj močno. Obogatilo me je z občutenjem hvaležnosti in ganjenosti, kako zelo sem osebno ljubljena. Obogatilo me je z občutkom resnice, kaj je res pomembno in dragoceno, ter zavedanje, da že zdaj polno živim v obilju. Res mi je dalo veliko in polno. Cenim to. Cenim vsak trenutek.

Uživala sem v tem, da sem jaz – jaz. Uživala sem v tem, da samo sem – jaz. Uživala sem, da sem se dala na prvo mesto in si izbirala dogodivščine, ki so mi res pri srcu. Zares sem sledila svojemu srcu in se popolnoma predala ljubezni – srkanju lepot.

Življenje je res lepo. Že zdaj občutim sladkost, ki mi jo želi podariti. Sočnost tega dne. Rada imam sonce, ki me je pozdravilo zjutraj.

Zanimivo je, kako se je vso potovanje začelo z mojo odprtostjo, ko sem razprla roke in rekla Vesolju, d mi naj da najboljše možno potovanje, kar je mogoče. To sem tudi dobila. Zdaj pa me mika, da bi vsak dan odprla tako roke in zaklicala Vesolju, da mi podari vse najboljše, kar ima danes zame. Zaupam, da bi mi to zagotovo tudi dalo. To bo moja vsakdanja praksa od zdaj naprej!

»Vesolje, sprejemam najboljše, kar imaš danes zame.«

To je lep začetek dneva, saj me naravna na najboljše v vseh pogledih. Rada imam vedno nova in nova drobna naravnanja. Saj sem že prav usmerjena na svojo srčno pot, kljub temu pa drobne (ne popravki) fine nastavitve pridejo še kako prav. Vesela sem, da me moja duša nenehno fino nastavlja, da še bolj jasno zvenim kot glas Ljubezni. Hvaležna sem, da se uresničujem in da sem sproti vodena. Zdaj mi je lažje, ko vem, da z mano ni vse narobe (kar je vsiljeno in priučeno s strani vladajočih, da smo bolj obvladljivi in upogljivi, kot nas potrebujejo, da se koristijo…), ampak so to samo znaki rasti – drobni poganjki, ki se razvijajo v nove vejice ali cvetove, ki si želijo še bolj zrasti. Zato se imam še bolj rada danes, da lahko še bolj zacvetim. Ljubezen do sebe mi postaja bolj in bolj naravna. Res imam lepo življenje.

Sledi svojemu srcu! zaupaj si! bodi to, kdo si. čudovita si že zdaj. rada se imej iz vsega srca, saj tako najbolj koristiš Ljubezni, da se razcveti v vseh in vsakemu in vsemu. Uživaj življenje!

Lep izjeme srčkan sočen vesel edinstven srečen srčen pisan navihan jasen iskren sijoč dan poln smeha in pristnosti!



Življenje je lepo. Sprejmi že to! Ker je! Juhu! Danes je čudovit dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar