četrtek, 21. september 2023

Pretakanje Ljubezni skozi srce!

Danes praznujem življenje. Danes si dovolim biti srečna. Zdaj se učim na novo. Kaj mi to sploh pomeni? Rada ustvarjam. Ne morem pa verjeti, kako veselje mi prinašajo običajne stvari kot je vsakodnevni sprehod.

Lepo življenje imam. Rada ga imam. Čutim povezanost z materjo Zemljo. Cenim njeno lepoto in radodarnost. Počutim se ljubljeno, ko sem v naravi. Mirno. Vse je tisočkrat lažje. Vse v meni se spravi v harmonijo. V sozvočju sem s svojim srcem.

Čutim pa tudi, da se moje srce bolj in bolj odpira bogu. Vem, da je vse prav in dobro zame.

Zunaj se dogaja, kar se. V sebi pa imam občutek, da je zame vedno zelo dobro poskrbljeno. Varna sem. Pa lepo mi je. Res mi je lepo živeti!

Imeli smo kanaliziranje Kassandre in Kolektiva s Susan Ashley, kjer so nam povedali, da naj ne delamo denarja za svojega boga. Kaj pa lahko vseeno narediš? Kljub temu, da imaš zdaj primanjkljaj?! Vedno lahko naredim nekaj. Lahko sem vseeno ustvarjalna.

Kaj so tvoji koraki danes k uresničevanju svojega poslanstva?

Ljubek radosten igriv lahkoten vesel pristen dan!



Dopusti življenju, da te ljubi. Skozi tvoje srce se pretaka ljubezen in vedno je do vrha polno! Še preko teče!

Ni komentarjev:

Objavite komentar