sobota, 23. september 2023

Moč ljubezni!

Življenje je božansko lepo!

Sonce se nežno kaže skozi špranje oblakov.

Čutim prazničnost v zraku. Spremembo.

Rada imam svoje umirjeno življenje. Zelo sem ljubljena. To čutim vedno bolj in bolj. Vsak dan dobivam dejanske dokaze. Ljubke. Čisto osebne izraze ljubezni. Neskončno sem hvaležna za to. Še malo bolj razrahljam vezi s strahom. Hkrati pa gradim še bolj močno povezanost z ljubeznijo. Najprej s sabo, ljubimi, naravo, bogom, vesoljem.

Ljubezen mi je bolj dragocena kot strah. Zato jo bolj in bolj izbiram. Saj ne rečem, da mi vedno uspe izbirati ljubezen! Vadim! Vsak dan sprosti! Vsak trenutek sproti! Zavedam se svojih občutkov. Kje sem? Kako se počutim? Se odprta za ljubezen ali strah?

Vse so moje odločitve. Pričakujem le najboljše. Nepopolnost, ampak lahkotnost.

Zaupam življenju, bogu, materi naravi, vesolju, da me podpirajo in spodbujajo pri izbiranju ljubezni. Tako je še veliko lažje.

Kaj pa ti izbiraš? Izbiraš strah ali ljubezen? Kako izbiraš ljubezen? Zdaj? V tem trenutku?

Lep fantastičen dan!



Zaupaj v moč ljubezni. Luč v srcu je vedno prižgana. Sije brezpogojno ljubezen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar