torek, 19. september 2023

Čarobnost običajnega

Včasih nas življenje preseneti z lepimi trenutki. Vsakdanje stvari postanejo praznične. Kuhanje. Sprehod. Pitje čaja ali divke. Sedenje na sedežni zavita v kociko. Vstajanje bolj zgodaj kot običajno. Tuš. Poslušanje dobre glasbe. Kuhanje čaja. Kuhanje marmelade. Urejanje fotografij. Gledaje vran skozi okno. Opazovanje nočnega neba. Ali sončnega vzhoda.

Lepo življenje imam. Umirjeno živim in mi je všeč.

Rada raziskujem naravo. Obožujem sprehode ob ribniku med drevesi. Čutim povezanost z naravo. Včasih pride tak dan, ko preseneti z blagostjo umirjenega tempa. Vsak dan si želim, da bi bilo tako.

Zadovoljna sem. Opažam, da sem sprejela radostno rast kot del mojega vsakdanjika. Vsak dan pišem. Raziskujem svoje počutje, da se ga zavedam in ga sprejmem. Potem pa ga preoblikujem. Komaj resno vsakdanje delo na sebi lahko obrodi sadove. Ne brckam samo po sebi, ko so drame. To je čisto nenormalno stanje. Takrat nisem sposobna uvida, kako sem kaj privlačila ali kaj je moja lekcija v tem. Ko pa oprijem drame opusti, pa lahko zadiham in prebavim vse.

Kaj so tvoji dnevni obredi ohranjanja stika s sabo?

Ljubek vesel pristen igriv lahkoten blažen čaroben radosten dan!



Življenje te ljubi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar