petek, 18. avgust 2023

Odsev ljubezni svetov!

Kdo si v resnici?

Vseeno mi je, kaj pričakujejo drugi od tebe!

Vseeno mi je, kaj pričakuje oče, mama, sestra, brat, sorodniki, teta, stric. Kdorkoli. Vseeno mi je. Vseeno mi je, kaj pričakuje tvoj partner? Vseeno, kaj pričakuje sistem od tebe. Vseeno mi je, kaj pričakuje družba od tebe! Vseeno mi je, kaj pričakujejo mentorji, guruji, meditatorji od tebe.

To nisi ti.

Zdaj je čas, da se zares poslušaš. Kdo si ti v resnici? Kaj so tvoje sanje?

Zdaj je čas, da si vse odpustiš. Da pustiš preteklost preteklosti. In da greš naprej svobodna.

Kdo si ti v resnici? Si lahko ta pesem srca, ki jo nosiš v sebi? Danes bodi poezija duše in cveti najlepše kar lahko.

Kdo si ti v resnici?

Ti si v resnici ljubezen. Ti si v resnici cvetenje. Ti si v resnici povezana s svojim srcem. Zdaj pa si le zaupaj.

Vseeno mi je, kaj ti govori kdorkoli ali karkoli drugega. Zdaj je čas, da zaupaš sebi. To je dragoceno. To je tvoje znamenje, da stopiš naprej. V svoj resnični pristni jaz, ki ti napolnjuje dušo in vso bitje z radostjo.

Dovolj je bilo obžalovanj. Dovolj je bilo življenje pomanjševanja po merilih drugih. Tu si zato, da bi živela pristno.

Kdo si v resnici? Kdo si v resnici, moja draga? Danes si zares odgovori na to. Potem pa živi v skladu s tem. Ta dan odločilen zate.

Ljubek srečen pristen igriv radosten vesel zabaven lahkoten dan napolnjen s smehom in zadovoljstvom!



Sledi svojemu srcu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar