torek, 15. avgust 2023

Občuti se fantastično!

Ahhh, občuti se dobro vstopiti v ta dan! Rada ga imam! Rada imam to sonce! Tako nežno in ljubeče me je pozdravilo!

Novo jutro, nov dan - poln upanja na boljše življenje in čudežno razrešitev vsega!

Ponosna sem nase! Zdaj že več kot štiri mesece ne pijem kave! To pa si nikoli me bi mislila! Zdaj pijem kamilični čaj in je božanski! Z medom, seveda!

Prav prija mi, da sem si vzela premor od vsega! Hkrati pa me počasi vleče v ustvarjalnost!

Toliko energije po nepotrebnem zapravljam z gledanjem videjev, ampak včasih rabiš oddih od vsega! Torej mi na nek način to koristi! Vsaj tako se prepričujem!

Imam neke navade ali razvade ali celo odvisnosti, ki si jih kdaj ne želim priznati! Odvisnost od kupovanja, od drame, hrane, dram v odnosih, odvisnost od godrnjanja in pritoževanja… Nekatere so drastične in nas imajo v kletki zanikanja kot alkohol, kjer smo prav lepljivi za negativizem in boj z drugimi za svoj navidezni prav. Samo po milosti in odločenosti po spremembi, lahko začutimo osvoboditev od odvisnosti. Jasnost in veselje se spet povrneta, ampak ne kot zunanje vsiljevanje, ampak notranji občutek zadovoljstva in radosti.

Kje si še ti ujeta v močne oprijeme odvisnosti? Si se danes pripravljena osvoboditi?

Ljubek srečen radosten vesel igriv dan!



Sprosti se v to, kdo si! Ljubezen!

Ni komentarjev:

Objavite komentar