četrtek, 27. julij 2023

Živim najboljše življenje! Zdaj!

 Kako zares želim živeti?

Kako zares ti želiš živeti?

Naj se tvoja domišljija razplamenti v ognju ljubezni!

Koliko neumnostim sem verjela! Zdaj pa jih je bilo dovolj! Niti smešno mi več ni! Želim živeti svobodno! To je moja pravica!

Drugačna sem! In to je fantastično! Zdaj komaj prav postajam ponosna nase! Zares!

Zavedam se bolj in bolj pomembnosti povezanosti z bogom, saj potem zares močno svetim! To je potem razsvetljenje vsega planeta Zemlje in vesolja z ljubeznijo! Luč Ljubezni se pretaka skozi mene! To je dovolj!

Kaj se zavedaš kako močna kreatorka si? Lahko se osredotočaš na dobro in to narašča.

Abrahan Esther Hicks bi rekel: »Boljše ko postaja, še boljše postaja!«

Če pa iščemo slabe stvari, pa jih tudi najdemo. Kar iščemo, to vedno najdemo!

Kaj iščeš danes, moja draga? Kaj bi rada našla?

Ljubek ustvarjalen pristen nagajiv lahkoten srečen srčkan dan!



Kar veselim se tega dne! Uživaj na polno!

Ni komentarjev:

Objavite komentar