petek, 28. julij 2023

Ustvarjalka sveta!

 Velikokrat sem se spraševala, kaj imam v sebi, saj s tem ustvarjam svoj svet! Bila sem zmedena, saj je bilo toliko sporočil okolice, ki so bila tako raznolika in neusklajena, da sploh nisem vedela čemu slediti! Bil je en sam kaos!

Sporočila staršev, sorodnikov, učiteljev, sosedov, družbe, sošolcev, babic, prednikov, sorojencev, gurujev, zdravnikov, pridigarjev, šefov, sodelavcev… no vsega sistema! In vsak ima svojo predstavo, kako bi naj živela! Čista norišnica!

Vsi ti glasovi sistema, ki so me samo vlekli ven iz sebe. To pa je edino mesto, kjer so odgovori skriti! Samo zame!

Dovolj imam vsega sranja od zunaj! Niti ni zedinjeno, niti ni v mojo korist, saj vsak vleče na svojo stran maksimiranja profitov v kakršni koli obliki!

Občutek v srcu, ko sprejmem odločitev, pa je veličasten! To je moj kompas! Srce!

Ne glede, kako sem se trudila vsem ugajati, na polne - tudi, ker sem prijazna ali pa sem samo želela kanček odobravanja – nikoli ni bilo dovolj!

Zato imam zdaj mir v srcu kljub temu, da bom mogoče koga ali celo vse razočarala. Saj imajo svoje življenje, naj si to naredijo srečno, jaz jim nisem potrebna za njihovo izpolnitev poslanstva srca! Sami to zmorejo!

Ljubek radosten vesel nagajih izjemen blažen zamaknjen dan!



Veseli se tega, kdo si! Čudovita si! Praznuj ta dan s čim lepim! Privošči si kaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar