ponedeljek, 24. julij 2023

Toplina srca

 Prijetno vzdušje je, če imam prižgane svečke. Nekako bolj domače se počutim. Kot bi moje srce napolnila toplina ognja.

Zdaj kličem v svoje korenine vseh prednikov, mojih lastnih življenj ogenj, da vse prečisti! Zdaj mu dovoljujem, da zažge vse slabo in razbohoti vse dobro! Vse staro je prečiščeno in zdaj vse v meni podžiga ogenj Ljubezni! Moja drva, kurišče je vse slabo prednikov in mojih preteklih življenj! Moj sin pa je vse dobro iz preteklosti in zdaj še bolj sije!

Cenim vsako svoje preteklo življenje in vsako življenje vseh prednikov! Tlakovali so mi mojo srčno pot, da zdaj lahko živim bolj polno! Neskončno sem jim hvaležna za še tako majhen prispevek! Zdaj pa praznujem naš skup velik uspeh, da lahko končno zaživim srečno in veselo!

Zdaj je moj čas! Jaz sem tu! Jaz sem živa! Vredno je živeti!

Kako ti praznuješ svoj dan, svoje življenje, sebe in svojo dušo?

Ljubek srečen pisan vesel radosten blažen dan!



Praznuj kdo si! Še si tu! Še imaš čas!

Ni komentarjev:

Objavite komentar