sobota, 4. marec 2023

Stop!!!

Zdaj pa je čas igrivosti! Se lahko predaš veselju? Se lahko predaš tako močni energiji kot je energija Ljubezni? lahko slediš svoji intuiciji? Se lahko predaš bogu?

Zelo zanimivo se mi zdi, ko rečem ne moja volja, tvoja (božja) se naj zgodi. V isti sapi pa rečem, jaz sem že vse premislila in to je logično, da bi se zgodilo točno tako in točno zdaj! No, potem pa, čigava volja je? Seveda gre vse v najvišje dobro, ki pa ga včasih pozabim, ko gledam samo s svojega vidika.

Zato se želim prebuditi v svoj najvišji možen jaz – še vedno seveda v človeški obliki. Zato se želim še bolj predati.

Res pa je, da si želim ustvarjati tišino okoli sebe, se sploh ustaviti, da bom vse to lahko slišala. To mi je bilo že direktno velikokrat povedano, ampak slišala sem zares komaj včeraj, ko smo imeli meditacijo s Susan Ashley. Kako naj kot ženska, ki je največja energija sprejemanja, dobim sporočila zame, če sem skozi v iskanju novih informacij in novih metod zdravljena svoje duše. Ali pa sem skozi v spraševanju? Je to zame? Kaj pa to? Je to zdaj pravo? Kako bo to prišlo? Kdaj bo to prišlo? Na kak način bo to prišlo? Kaj sem naredila narobe? Kaj še moram preanalizirati?

Stop.

Vdih.

Izdih.

Poveži se s sabo!

Vdihni v srce! Izdihni iz srca!

Čutiš? Čutiš sebe? Čutiš dih? Čutiš mir, ki se naseljuje v tvojem srcu?

Ljubek srčkan pristen igriv lahkoten povezan radosten vesel božansko lep dan!



🌷 P.S.: Poveži se s svojim srcem. Sledi svojemu srcu! zdaj! 

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - A Kind of Magic ... https://youtu.be/0p_1QSUsbsM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar