sreda, 1. marec 2023

Zaupam in vredna zaupanja!

Rada živim v zamaknjenosti miru, ljubezni in radosti bivanja.

Rada imam umirjeno življenje, ki si ga ustvarjam.

Rada imam sebe, saj bolj in bolj sledim svojemu srcu. Rada se že imam zdaj v tem trenutku!

Želim pa si tudi ustvarjati odnose, kjer se imamo radi. Tudi s partnerjem, seveda. Želim si odnose prežete z zaupanjem.

Res mi je zanimivo prepletanje teh moških in ženskih energij. Jaz zaupam, da bo moški znal biti moški. Če ne pa si bo poiskal pomoč, da se njegova duša pozdravi – pri močnem moškem. Moč zame pomeni pristnost, srčnost, sočutje, razumevanje, jasnost, modrost, ljubezen, naravnost. Zaupam pa tudi sebi, da znam biti ženska. Sem udejanjanje ženske moči v vseh pogledih. Vredna sem zaupanja in zaupam.

Dopuščam, da iz mene izžareva ženska moč in partnerja pa moška moč. Skupaj pa tvoriva celoto, ki je veličastna. Prepojena je z ljubeznijo, radostjo, veseljem, zavestjo, dušo, bogastvom, pristnostjo, iskrenostjo in varnostjo.

Pravi pogum je iskrenost. Pravi pogum je radostna rast. Pravi pogum je ljubezen kljub nepopolnostim. Pogum je odprto srce.

Kako si lahko ti danes pogumna in pristna?! Kako se danes lahko imaš še malo bolj rada? Zaupaj si, moja draga, res si dragocena!

Ljubek uravnovešen lahkoten jasen pristen vesel blažen živahen kreativen edinstven ljubeč dan!



🌷 P.S.: Odpri svoje srce pristnosti odnosov na vseh ravneh (sebe, drugih in narave, vesolja). Tvoje srce je napolnjeno z ljubeznijo. Tudi če bi vso življenje razdajala ljubezen, ti je ne bi zmanjkalo.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... SEVERINA - TRIDESETE ... https://youtu.be/OsUuPT8_FV8

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar