torek, 7. februar 2023

Srčne celice!!!

Zunaj se je tako lepo pokazalo sonce! Nič ga ne more ustaviti niti oblaki niti megla! Božansko je! Prav celo nebo zažari in jaz tudi. Sonce me polni z božansko energijo! Verjetno imam v sebi solarne celice, ki jih poganja sonce in širijo v meni radost in srečo!

Lahko danes malo uživaš v elementu ognja?! Sonca ali svečke ali ognja zakurjenega v pečki! Naj te hrani in ti polni tvoj zaklad srca!

Včeraj sem šla na sprehod s prijateljico in všeč mi je njena stabilna umirjena energija. Pravo sonce je. Prav prijala mi je, ker sem imela prej tako zanimiv in natrpan dan!

Zjutraj nisem meditirala, ker sem imela vse natrpano, kaj vse si želim narediti. Potem sem imela opravek z avtom in intuicija me je vodila, da zavijem desno. Ker grem vedno levo, sem tudi zdaj zavila levo. V čudnem križišču sem spregledala avto in mu skoraj vzela prednost! Ne to, za centimetre je šlo, da ga nisem povozila. Takoj sem videla, da bo zanimiv dan! Zato sem se umirila in zadihala. Bolj bom previdna v vožnji!

Vse to pa je bilo samo opozorilo, da naj ne hodim iz doma, če nisem naredila jutranje meditacije! Saj se je vse zelo dobro izšlo! Hvala vam angeli, da me čuvate. Lekcija pa je zapisana z debelimi črkami. Usvojena je!

Opravljeno!

Se poslušaš? Poslušaš svojo intuicijo? Jo potem tudi udejanjaš?

Saj pot desno ni bila nič daljša od poti levo, ampak nekaj me je želelo obvarovati in nisem poslušala. Saj sem vseeno bila čuvana in mi je bilo vse prihranjeno. Lekcija, da zjutraj meditiram in dejansko takoj reagiram, ko slišim glas intuicije (brez da mi možgani logično obrazložijo, zakaj glaseka ne rabim upoštevati), mi je pa tudi bila dana jasno in glasno!

Uživaj ta lep dan na polno! Prisluhni si!

Ljubek pristen intuitivni radosten dan!



🌷 P.S.: Le zaupaj si, zaupaj svoji intuiciji, prav te vodi! 

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️  Še bolj se ljubi! ... https://youtu.be/DVDwblq6C9U

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Sara Bareilles - Brave ... https://youtu.be/QUQsqBqxoR4

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar