četrtek, 9. februar 2023

ČAROBNOST POVEZANOSTI!

 Živim čudovito življenje! Zdaj sem sprejemala vse kot je. To je dobro. Želim pa napeti jadra, da ustvarjam mir. Izbiram ljubezen (Kassandra – Susan Ashley) in res živim svoje poslanstvo. Tako bo veter navdiha vedno pihal v pravo smer!

Lepo mi je v tem trenutku! Lepše mi ne bi moglo biti! Zelo ga cenim!

Srečna sem, da imam tako čarobno življenje! V meni vre izvir ustvarjalnosti! Prav ponosna sem nase, kako daleč sem že prišla. Bogato leto je za mano. Toliko je bilo pustolovščin. Veliko sem se naučila.

Praznujem, da sem to, kdo sem. Zdaj pa mi je najbolj pomembno, da sem pri sebi. Povezana s svojim srcem.

Ustvarjaš bližino s sabo?

Kako?

Ljubek srčkan pristen vesel blag sončen sočen sijoč dan!



🌷 P.S.: Tki povezanost s sabo! To je najbolj dragoceno! Zaupaj si! Zaupaj svojim občutkom!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar