sreda, 8. februar 2023

Poslanstvo srca!!!

Blagoslov je tukaj in zdaj. Rada se imam. Rada imam lepo umirjeno življenje. Zato si zdaj dovoljujem, da sem srečna in zadovoljna. Tudi, če se drugim obrača življenje na ne vem kakšne načine. Moja odgovornost je, da sem srečna in da si razčiščujem stvari pri sebi. Drugim pa pustim, da so, kje so. Brez da jih silim, da si želijo biti srečni in plešem okoli njih na vse mogoče načine in sem kot dvorni norček, da jih zabavam in potegnem ven.

Ne, to ni moje poslanstvo.

Moje poslanstvo je, da sem pristna in da sem v svoji vibraciji radosti in sreče.

Moje poslanstvo je, da sem vesela in da čutim, kar čutim v tem trenutku.

Moje poslanstvo je in seveda odgovornost, da sem zvesta sebi.

Moje poslanstvo je, da sijem najbolj močno, kar lahko! to je moja strast. to je moje veselje. To je moje življenje.

Moje poslanstvo je, da uživam in se ob tem počutim živo.

Seveda sem žalostna, ko je prijateljica žalostna. Vseeno pa je ne rešujem in ji ponujam nasvetov. Zaupam, da bo zmogla. Pomagam ji po svojih močeh, ali koliko me je prosila, vseeno pa se ne vržem vsa noter kot gasilka in gasim kot nora hiše ob požaru! Samo sem. Ostajam v svoji energiji radosti.

Malo je protislovno, saj želim, da bi ji bilo dobro, vseeno pa si želim ohraniti svoj mir. Če bom zapadla v njeno energijo brezupa, ji tako ne bom mogla pomagati, ker bova potem obe v brezupu! Torej je edino prav zame, da ohranjam svoj mir in
ljubezen. Je pa blagodejno tudi za njo!

Kako si lahko danes odgovorna za svojo energijo?

Ljubek srčkan pristen nagajiv lahkoten jasen ustvarjalen blažen vesel dan!


🌷 P.S.: Sprejmi svojo iskrenost srca! Poskrbi zase!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️  Še bolj se ljubi! ... https://youtu.be/DVDwblq6C9U

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... En Vogue - Free Your Mind ... https://youtu.be/i7iQbBbMAFE

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar