sobota, 1. oktober 2022

Potegni iz rokava ase!!!

Prepustim se toku danes! Lahko sem svobodna! Lahko uživam ta trenutek. Samo to mi je pomembno, da se počutim dobro.

Kaj pomeni radodarnost?!

Dajemo iz obilja, ne pomanjkanja.

Dajemo iz radosti, ne pričakovanja povračila.

Kaj pa če bi še danes odpisali dolgove, ki jih imajo drugi do nas?!

Kaj če bi zaupali, da se bo povrnilo, tako ali drugače – ali se celo že je…

Berem Florence Scovel Shinn:

»Človek lahko izgubi le, kar mu ne pripada po božanski pravici ali pa, kar ni dovolj dobro zanj. Božanski duh ne pozna izgube, zatorej ne morem izgubiti, kar je v resnici moje. Vrnilo se bo ali pa bom prejela nadomestilo.«

Tako je!

Kaj pa so tri tvoje čarobne palčke, metode, s katerimi se pobereš in se dvigneš v radost nazaj?!

Vedno jih imej pri roki. Karkoli je!

Lahko bi si naredila knjižico z izreki. Kar te dvigne, je tvoja čarobna palčka. Vedno jo imej v žepu.

Tako kot se z lahkoto dvignemo, lahko tudi pademo. Saj ni nič takega. Samo poberimo se! Vse je prazničnost in čarobnost v čudoviti tapiseriji božanskega! Jaz ogovorajam za svoje dobro počutje!

Zaupaj v svojo srečo! Prav te vodi!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten pristen srčkan srečen šarmanten jasen hvaležen živahen edinstven srčkan vesel dan!



🌷 P.S.: Čarobnost je vse naokoli! Sprejmi jo v svoje srce! Ljubezen je tvoja prava narava!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Zaupaj svojemu srcu! ... https://youtu.be/fKZLTkhur2g

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Elvis Presley - (Let Me Be Your) Teddy Bear ... https://youtu.be/NkDbk-egHH4

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar