ponedeljek, 10. oktober 2022

Intuicija srca!

Navdušena sem, da si ne rabim ustvarjati materialnih stvari, ampak zaupam, da bodo prišle ob pravem času. Božanskem pravem času. Moja edina naloga je, da sem zvesta svoji duši, kot bi rekla Kassandra (Susan Ashley). To je dovolj! To je moja motivacija! To je moje poslanstvo!

Zdaj pa le poslušam glas intuicije!

Res bi mi bilo lepo, da bi se bolj poslušala.

Zdaj pa bi si res lahko zaupala. Tolikokrat sem se preslišala in se je pozneje – za nazaj – izkazalo, da je bila moja intuicija prava. Noro. Zdaj pa je čas, da sem lahko to, kdo sem. Končno.

Ne rabim dobiti sto potrditev, da je nekaj vredu in moja smer. Lahko zaupam že prvemu namigu. Lahko zaupam, da je pot moje intuicije prava.

To pa je pustolovščina, ker nikoli ne vem, kam me bo vodila! Pripravljena sem se prepustiti. Zares. Pa da vidim, kaj bo.

Kaj pa ti? Si zaupaš? Zaupaš svoji intuiciji? Zaupaš svojemu srcu?

Zdaj je čas prepustitve. Zdaj pa je tudi čas povezanosti. Same s sabo in z bogom. Zaupaj v to dragoceno povezavo, vedno je tu. Odpri svoje srce, naj ti ga napolni Ljubezen!

Ljubek srčkan pristen nagajiv lahkoten radosten dan!



🌷 P.S.: Življenje je lepo! Življenje je radost. Življenje te ljubi! Opazi to! Ceni to!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Cveti (uspevaj) kot ti! ... https://youtu.be/ePro7MakSbY

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... MIŠO KOVAČ - MALO MI JE JEDAN ŽIVOT S TOBOM ... https://youtu.be/Gcaa5QFMh2w

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar