sreda, 12. oktober 2022

Božansko darilo srečanja!

Čaj iz žajblja pa je res močan! Vedno me preseneti ta okus!

Si kaj povezna s svojo lučjo? Siješ najbolj močno, kar lahko?

Se kaj zabavaš, si kaj sproščena?

Ugotovila sem, kako je druženje pomembno! To je prava strast! to je pravo veselje! To je prav aigrivost življenja! Moj dan, življenje, duša je neizmerno bolj bogata, kot bi bila, če bi sama sedela v kotu in samo meditirala. Druženja me bogatijo in so dragoceno darilo.

S kom se rada družiš? Kdo te navdihne in ti dvigne duha? Kdo so tvoji ljudje?

Danes se poveži.

En sam pogovor mi daje toliko smeha, strasti, radosti, ljubezni in raziskovanja! Prav božansko je! tkanje bližine z drugimi je neprecenljivo. To je bolj dragoceno kot karkoli drugega!

Danes bodi tkalka z ljubimi! Danes tki niti ljubezni in uživaj v čudovitih neponovljivih vzorcih prepletenosti dveh duš. Vse je sveto srečanje!

Ljubek prepleten bogat izjemen radosten dan!



🌷 P.S.: Danes ceni dotike drugih dragocenih duš! Bodi pristna! To je pravo veselje, deljenje sebe z drugimi!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️❤️ Cveti (uspevaj) kot ti! ... https://youtu.be/ePro7MakSbY

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Bruce Springsteen - I'm On Fire ... https://youtu.be/lrpXArn3hII

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar