petek, 5. avgust 2022

Sprejemam čarobnost!!!

Prej sem nekaj iskala in kar naenkrat je na moji roki pristal puhec. Čisto majhna bela kepica. Kot bi mi angeli želeli povedati, vse je dobro.

»Vse bo dobro. Pomagamo ti. Zaupaj nam. Ob tebi smo.«

Sprejemam z radostjo, karkoli majo zame. Zaupam jim. Zaupam, da se bo vse uredilo, kot je najboljše za vse.

Sprejemam, da je življenje lahko tudi čisto lahkotno.

Sprejemam, da je življenje lahko lepo!

Neverjetno obožujem vetrc, kako lepo zdaj šumijo drevesa, pa še ptički pojejo. Pa to je pravi raj na Zemlji!

Zelo rada tudi jem! Kako obožujem okus dobre hrane! Pa seveda uživam ob ingverjevi vodi! Božansko!

Res sem hvaležna z vsem srcem, da živimo na tako lepem planetu, ki nas tako velikodušno obdaruje z vsemi lepotami in obiljem. Kar tako. Zastonj! Vedno znova!

Z morja sem dobila dva bambusa za balkon. En je rastel, drugi pa se je začel sušiti! Potem pa je kar čez noč pognal še tretji na štirideset centimetrov višine. Zdaj pa še je tisti, ki se je začel sušiti, začel poganjati nove listke. Malo sem se pogovorila z njim, naj raste. Ampak mislim, da je pomagala ljubezen! Rada imam svoje rože, moje ljube tri bambuse!

Poveži se s svojo pristno naravo! Tu je zato, da te vodi v obilje in ljubezen! To je naravi čisto naravno!

Sledi svojemu srcu!

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten srečen pristen naraven sproščen dan!



🌷 P.S.: Zaupaj si! Ti v sebi veš zase! Zaupaj svoji naravi!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Petar Grašo - Ako te pitaju ... https://youtu.be/j4ppyoZNt_Y

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar