sobota, 6. avgust 2022

Ljubljena z vsem srcem!!!

Rada se imam bolj in bolj!

Kaj pa imaš ti rada!?

Kaj ti ljubiš!?

Jaz obožujem morje in valovanje. Obožujem vetrc in ptičje petje. Obožujem lepoto narave. Obožujem svoj dom.

Zdaj je čas letenja in cvetenja. Zdaj je čas lepote in iskrenosti. Zdaj je čas pristnosti.

Pa tudi oddiha.

Najbolj se veselim, da bom samo sedela pri morju in uživala. Spuščam vse staro in dajem prostor novemu. Naj se skozi mene pretaka Ljubezen! Zdaj!

Sij, moja draga! Tvoj čas je zdaj!

Si kaj umirjena v sebi?!

Čas je, da praznuješ to, kdo si. Čudovita si. S tem, ko se tega zavedaš, ustvarjaš čarobnost!

Zaupaj si!

Ljubek radosten srečen igriv radosten nagajiv lahkoten pristen srčen ustvarjalen miren dan!



🌷 P.S.: Življenje te ljubi. Odpri mu srce! Zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Oliver Dragojević - Kad mi dođeš ti ... https://youtu.be/6wXybwOYVMc

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar