sobota, 30. julij 2022

Uživaj mi!!!

Pa kaj mi uživaš kaj?!

Kaj ti je zdaj v največji užitek?!

Kaj si lahko točno zdaj privoščiš, da boš res čisto srkala lepoto in radost in se predala užitku?!

Naredi to zase!

Če sem že tu, bom pa uživala na polne! Želim si sprejemati vso to lepoto in radost in veselje in čisto sproščenost, ki je zame. Vedno mi je na razpolago. Zdaj pa odpiram roke čisto vsem tem darilom.

Sprejemam z radostjo!

Pa na tako lepi materi Zemlji živimo! Sprejmimo vsaj darove sončnih vzhodov in zahodov, zvezd, valovanja morja. Narave. Dreves. Ptic. Vsega.

Tako rada imam zjutraj, ko me prebudi ptičje petje. No, saj tudi zdaj je lepo! Prav čarobno je! Rada imam bližino narave. Tudi, če so zdaj moje rože v domu!

Se lahko danes povežeš s svojo pristno naravo?!

Bodi del narave.

V naravni naravno vse raste in cveti in se renovira. Zdaj pa to dopusti tudi sebi.

Ljubek srečen igriv lahkoten nagajiv blažen kreativen hvaležen optimističen kreativen celovit nežen ljubezni poln dan!



🌷 P.S.: Sprejmi moč svoje prave narave. To si ti! Zaupaj svoji naravi! Zaupaj sebi!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Severina - Tarapana ... https://youtu.be/IAt-LuTVTVM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar