torek, 26. julij 2022

Svobodne!

Zanimivo! Vse se razkriva vedno bolj hitro!

Najbolj na svetu pa si želim, da bi bili vsi otroci na svetu varni, ljubljeni, toplo sprejeti, igrivi, brezskrbni.

Seveda si tudi za ženske želim, da bi živele v svetu varnosti, ljubezni, pristnih odnosov, topline, kjer bi razvijale svoje potenciale in bi bile finančno svobodne!

Zaupam, da si vsaka izmed nas lahko ustvari srčno srečno bogato veselo življenje – na vseh področjih.

Zaupam, da je vsaka ženska tega vredna.

Vem, da ni lahko izstopiti iz vloge žrtve. Ampak enkrat bo dovolj in tega ne bomo več trpele. Saj ni nujno, da je to samo v partnerskem odnosu. Lahko je v odnosu do staršev, prijateljice, sodelavcev, sorodnikov, kogarkoli.

Sama sem bila pred veliko odločitvijo že več kot desetletje nazaj, ko sem se odločila, da je bilo dovolj. Šla sem iz odnosa z otrokom in še zdaj sem ponosna nase, da sem to zmogla. Vem, da marsikatera tega ne zmore. Raje imajo zlorabe besed in še hujše, samo da imajo koga okoli. Ne glede, kako se to grozno sliši, je res. Če bi nekoga na silo rešili, bi takoj stekla nazaj, ker ji je to domače. Zato zaupam v božanski pravi čas za vsako od nas. Vsaka si izbere svoje lekcije in očitno, da še jih je treba utrditi.

Ne glede, da sem se počutila slabo v odnosu že nekaj let, nisem mogla oditi prej. Očitno, da se je moralo nabrati toliko, da sem zmogla pogum in odšla.

Zato želim vsaki ženski finančno svobodo, da bo kadarkoli odšla iz odnosa, ki je manj kot ljubezen. Saj vem, da finančno ni vedno zagotovilo, ampak je vsaj lažje ohranjati ljubezen in spoštovanje do sebe.

Zdaj pa sem že prešla v tako cona udobja, da si mislim, pa zakaj bi se počutila kaj manj kot dragoceno?! Zakaj bi sploh negovala take odnose?! Ni mi več treba. Preveč sem stara za take fore in štose. Lahko igraš svoje igre, samo ne z mano. Preveč sem že dala skozi za drame in letanje in lovljenje. In ponosna sem nase!

Danes vodi svoje življenje tako, da izbiraš več radosti. Odprla se ti bodo nova vrata in potem spet nova. Samo izbiraj srečo. zaupaj svojemu srcu.

Ljubek srečen igriv radosten nagajiv lahkoten jasen živahen pester svoboden pisan pristen iskren dan!



🌷 P.S.: Zaupaj svojemu srcu!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Black Cat White Cat - Emir Kusturica ... https://youtu.be/M3MfuFoULYI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar