petek, 29. julij 2022

Presrečni tu!

Zelo bom uživala! Danes grem v gledališče! Opera! Kaj pa ti kaj delaš iz čistega užitka!?

Kaj se sploh zavedamo, da smo lahko srečni, tu in točno v zdaj, kjer smo!

Res sem presrečna, da sem živa! Naš planet Zemlja je tako čudovita in polna presenečenj!

Vse, kar se mi dogaja, lahko predam naravi in v meni ustvarja harmonijo. Že moje rože doma me uravnovešajo! Samo, da jih pogledam, pa me že prežame hvaležnost, da so ob meni in tako lepe! Nič potem ni več tako slabo in nujno, kot je bilo prej. V meni se vse sprosti. Občutim val veselja. Narava je čisto obilje v vseh načinih na lahkoten in ciklični način.

Zdaj pa praznujmo svoje cikle! Kje si zdaj!?

Pomlad?! Poletje? Zima!? Jesen?!?!

Praznuj svoj letni čas! kjerkoli si, uživaj!

Danes praznujem tudi svoj ženski cikel! Ponosna sem, da sem ženska! Ponosna sem, da prispevam s svojo žensko energijo! Ponosna sem, da sem tukaj in sem izraz Ljubezni. Ponosna sem, da sem živahnost in živost in tudi mir in ubranost. Vse je del mene. Jaz sem del vsega.

Danes gradi od znotraj vse, kar si želiš videti v svetu. Dopusti naravi, da ti pomaga, te vodi z intuicijo!

Danes samo uživaj tukaj, zdaj, točno tu, kje si! Dragocena si! Sprosti se. Uživaj! Cveti!

Tu nismo zato, da bi se prebijali, ampak da bi zares uspevali! Odpri svoje srce soncu – Ljubezni! Vredna si je! zdaj!

Ljubek radosten nagajiv lahkoten blažen igriv srčen srečen lahkoten ljubeč živahen mavričen pristen dan!



🌷 P.S.: Lahko si to, kdo si – točno taka si najlepša!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... CAN'T STOP THE FEELING! (from DreamWorks Animation's "TROLLS") ... https://youtu.be/ru0K8uYEZWw

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar