nedelja, 24. julij 2022

Prepusti se veselju!!!

 Kako me majhne, drobe, luškane stvari razveselijo!

Ljubim lepe stvari! Prav uživam v lepem oblačenju. Seveda pa tudi v udobju lepega oblačenja.

Danes pa me je tako razveselil ples! Gledala sem tako dober film, potem pa sem plesala na glasbo iz njega. Bilo je božansko!

Samo prepustila sem se! Začutila sem glasbo in uživala! Brez korakov, samo po ritmu in občutjih v sebi!

Za kaj bi namenila ta ples, če bi mu dala energijo?!

To je bil ples ustvarjanja mojih sanj.

Zdaj to energijo usmerjam, da se sanje uresničijo zlahka. Počutim se tako počaščeno, da lahko skozi milino plesa usmerjam svojo energijo v to, kar si želim. Pa še sproščujoče je! pa še igrivost mi daje! Kako sem vesela, ko si dajem toliko energije. To pa je zdravilno! To pa je osvežujoče!

Kaj pa tebe sprosti, zabava in te navdušuje?! Kako se rada gibaš?! Kaj ti je resnično veselje?! Danes ustvarjaj, soustvarjaj s telesom harmonijo bivanja.

Zaupaj si. Ti veš zase!

Ljubek radosten nagajiv lahkoten zabaven iskren živahen jasen šarmanten lep harmoničen ustvarjalen vesel mavričen dan!



🌷 P.S.: Sprejmi v svoje srce srečo! Tega si vredna!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Caro Emerald - A Night Like This ... https://youtu.be/74LXx0wSqMI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar