četrtek, 17. februar 2022

Sij! Čudovit-a si!!!

 Sprejmi svojo čudovitost! Kaj bi se bali svoje luči!?

Ne bom se več bala svoje notranje svetlobe. Dovolj je bilo! Skrivanja!

Ne bojim se več svoje srčnosti! Ne bojim se več svoje topline in nežnosti! Ne bojim se več svoje mehkosti! Ne bojim se več svoje čustvenosti! To sem jaz! Ponosna sem na to!

Vedno znova se želim vračati v svoje srce!

Želim stopati po svoji srčni poti!

Želim zares prisluhniti svojemu srcu!

Zdaj je čas novega odkrivanja srčnosti! Kam me vodi?! Zdaj je čas, da zares prisluhnem!

Če mi to uspe v tem letu, sem zmagala!

To je moj glavni cilj!

Zdaj pa je čas udejanjanja! Zdaj pa je čas vnašanja in tkanja srčnosti v vsak trenutek!

Ljubek srčkan izjemen jasen igriv živahen srečen nagajiv dan!




🌷 P.S.: Življenje je lepo! Zdaj pa to sprejmi in se še bolj poveži s čarobnostjo!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Caro Emerald - A Night Like This ... https://youtu.be/74LXx0wSqMI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar