ponedeljek, 14. februar 2022

Bogastvo srčnosti!!!

Življenje je čudovito, če si ga takega ustvarjam. Ampak ne z ogromnimi željami. Samo nežno. V polnosti. Vsak dan. Kaj vsak dan! Vsak trenutek! Zdaj je čas, da se uresničujem še bolj. Zdaj je čas, da sem še bolj pristna!

Kako zanimivo mi je bilo, da želi prijateljica biti bogata, vseeno pa skozi govori negativno o čem, kaj bi rada: »Poglej te kradljivce, kako so si lepo hišo naredili! Poglej kako lepo imajo, te barabe.«

Uporablja veliko bolj sočne in negativne izraze! Ampak komaj pri njej sem spoznala, da delam enako. Kako naj privlačim bogastvo vseh vrst, če ga vsepovsod kritiziram?! Potem, če bi slučajno postala bogata, pomeni, da sem baraba in kradljivka!??!! To pa že nočem! Potem je praktično nezdružljivo bogastvo in jaz. Že v osnovi. Zato bom od zdaj naprej hvalila bogastvo in oblije vsepovsod, kjer ga vidim!

Hvaležnost res spreminja moj svet! Kar naenkrat se mi oči odprejo, koliko imam! Živim udobno življenje! Imam čudovit dom! In seveda moj ljubi avtek, ki me vozi okoli, kamor si želim! Popolnost!

To je zdaj komaj bilo materialno! Kako dragocene ljudi imam okoli sebe! Sami zanimivi primerki samosvojosti in zabavnosti! Prav uživam v naših skupnih druženjih.

Naložila sem si toliko dela, da prav priznam, da sem si vzela manj časa za ljube, kot bi želela. Zdaj je čas, da to obnovim! Danes je dan mostov do ljubih!

Kreativen srečen igriv radosten nagajiv poln užitka dan!




🌷 P.S.: Danes izbiraj vsak trenutek, kaj pa si zares želiš! To si ustvarjaj! Zdaj je čas izbire srčnih poti! Le zaupaj si! Ti veš, kaj je najboljše zate! Rada te imam! Zdaj pa izražaj svojo čudovitost! Tvoj dan je – zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Bruno Mars - Just The Way You Are ... https://youtu.be/LjhCEhWiKXk

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar