torek, 15. februar 2022

Izbiranje, prebiranje, izbira!!!

 Danes je ta dan! Danes živim svoje najboljše življenje! Pa saj vseeno kaj bo jutri! Danes je čudovit! Samo zato, ker sem to izbrala! Danes je sonce v mojem življenju! Kakšen je ta dan, takšno je življenje! Ustvarjam si čudovite trenutke, za čudovito življenje!

Kaj je najboljše, kar lahko danes izberem? Kaj lahko zares danes izberem?

Kaj izbiram znova in znova!? Kaj če bi danes izbrala boljše?!

Kaj če bi izbrala radost?

Kaj če bi izbrala srečo?

Kaj če bi izbrala smeh in veselje in živahnost vsega, kar je okoli mene!?

Kaj če bi izbrala spoštovanje!?

Kaj če bi sijala?!

Kaj če bi res izbirala najboljše, kar lahko?!

Lahko.

Ali pa tudi ne.

Vse je moja odločitev! Jaz izbiram!! To je moje življenje!! Imam svobodno voljo! (Saj veš, da ti tudi!) Moje življenje je čista radost! Samo zato, ker to izbiram! In kar iščem, to tudi najdem! Zdaj je moj čas igrivosti! Zdaj je moj čas plesa skozi življenje!

Imela sem polno in bogato izkušnjo vsakodnevnega učenja ena na ena! Zdaj pa je to za mano! Zdaj pa si res lahko ustvarjam, kar si želim!

Želim si obilja, miru, prijateljstva, ljubezni, sreče, radosti, zabavnosti, veselja, igrivosti! Želim slediti svoji srčni poti! Danes je ta dan! Zdaj! Uživam življenje na polno!

Življenje je polnost in igrivost! Zdaj je naš čas! močni kreatorji smo!

Veseli se življenja! Veseli se tega dne!

Ljubek sijoč pristen nagajiv vesel radosten žlehten igriv srčen dan!




🌷 P.S.: Poslušaj svoje srce! To je tvoj notranji kompas! Zdaj! Življenje je lepo! Življenje je polnost! Življenje je smeh in igrivost! Juhu! Juuuuhuuuu! Juhu! Juuu! Huuuuu!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Liam Payne, Rita Ora - For You ... https://youtu.be/RQUuqbzQVsY

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar