sobota, 19. februar 2022

Raje imam mir!!!

 Danes si priznavam svojo super moč! To pa je… vedno se znam nasmejati in se zabavati! Razen, ko sem tečkana. Zaupam, da se znam vedno nasmejati. Ali se pohecati. Ali reči kaj smešnega. Vedno sem v kaki situaciji, ki mi daje priložnosti in okoliščine, da se skupaj še bolj zabavamo!

Imela sem toliko »zanimivih situacij« v življenju, da še bolj cenim sproščenost, mir, lepoto vsakdanjih trenutkov, iskrenost, ljubezen.

Seveda sem tudi kraljica drame. Kdaj. Pa veš kaj se je zgodilo!? Potem pa to tako povem, da je res zabavno! Ampak vedno bolj se brigam zase. Že od nekdaj govorijo, da najprej pometi pred svojim pragom. Kaj vse sem naredila, da se ne bi rabila ukvarjati s sabo. Ali si priznati, da v resnici je slabo in da je čas, da se pomaknem naprej. Neskončno sem hvaležna, da živim v svobodni deželi. Če pa še v katerih pogledih ni, pa se naj podviza, da bo! Naj se resnica izkaže!

Neskončno so mi všeč žive barve. Gledala sem film iz Mehike, kjer je vse bilo tako kičasto in pisano! Vse sem kar srkala vase! Kako pa je to lepo! Najbolj so mi bili všeč živo pisani »pojšterčki«! Bilo je izjemno! Očitno, da me privlačijo vse živahne barve! Nekako čutim, da nevtralne barve niso zame. Čeprav sem danes oblečena v rjav pulover in plisirano krilo z živalskim potiskom – kar je skoraj nevtralno!

Kaj pa je tebi naravnost fantastično? Kaj imaš rad-a? danes vnašaj tega več v svoje življenje! Naj bo čudovito! Naj bo izjemno! Naj bo polno lepega in zabavnega. Se lahko malo bolj zabavaš?!

Ljubek sijoč pristen nagajiv razigran jasen lep živahen pisan srčkan dan!




🌷 P.S.: Sprejmi barvitost življenja. Delaj še več tega, kar ljubiš! To je tvoja zmaga danes in za vedno!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ ❤️ ❤️ Notranja moč! ... https://youtu.be/PLSM_3wwKB8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Oliver Dragojević - Kad mi dođeš ti ... https://youtu.be/6wXybwOYVMc

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar