petek, 10. december 2021

"Porihtano" in "pošlihtano"! (prevod za neštajerce: Urejeno in v harmoniji!)

 Kaj ni lepo, da imam najprej pri sebi vse »porihtano«, v harmoniji »pošlihatno«, potem pa vse teče kot po maslu! Pa sem še presenečena! Že davno vem, da je vse ogledalo mene! Pa se res tega zavedam in tako živim?!

Niti ne!

Ti se spremeni! Vse od zunaj se naj spremeni! Potem pa bom jaz mogoče vredu?!!!! Če še ne bom kaj našla!!! In vedno lahko kaj najdem!

Prava  in bolj miroljubna pot pa je od znotraj navzven!!! V sebi imam »porihtano«, potem pa gremo dalje! Tako je vse prav. Vse se kar prilagodi moji harmoniji. Moram pa tu poudariti, da ni vse moje delo! Skupaj v meditaciji meditiramo zdaj vsak dan in to me krepi kot osebo! Moja pristna narava se kar želi izražati!

Res pa je tudi, da si vzamem čas in se posvetim meditaciji zares! Predana sem ji z vsem srcem. To mi je pravo veselje in igrivost. Rada sem to, kdo sem. zdaj je moja čas!

Zdaj je še bolj kot kdajkoli pomembno slediti svojemu srcu. zdaj je čas za radost v srcu! zdaj!

Čutim novo upanje, da je vse dobro! Čutim novo upanje, da bo vse dobro! Tako pravijo, da če še ni dobro, še ni konec!

Res je čas, da si damo priložnost za zmago! To ne katerokoli! Ampak osebno! Zmaga je, da se ohranjamo v harmoniji. Prav vleče me slikati! To je moje poslanstvo! Zdaj! Rada sem to, kdo sem! tudi to je moje poslanstvo!

Je pa tvoje poslanstvo, da si ti to, kdo si! Zdaj! Lepo mi sij, moja draga, moj dragi! Življenje je prečudovito, da bi ga zapravljali za skrbi. (Saj vemo, da so skrbi kot guganje na gugalniku. Mislimo, da nekaj delamo, pa smo samo na mestu. Zares! (To so misli slavnega dr. Philla! On že ve!) Torej izbirajmo več ljubezni kot strahu!)

Ljubek srečen srčkan igriv pristen nagajiv izjemen dan!




🌷 P.S.: Življenje te ljubi v vseh pogledih! Zdaj pa sprejmi vsa vabila za srečo! Čudovita si! Čudovit si! Zaupaj vase! Zaupaj svojemu srcu!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️❤️ Počitek in ritem! ... https://youtu.be/RWPfRdbRb30

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Bryan Adams - Can't Stop This Thing We Started ... https://youtu.be/lP4Nnek6DCo

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar